Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stefan schreef:Komt mooi uit; vind het Nederlands Kampioenschap mooier te zien dan het WRC of JWRC....dit is egt iets wat in de buurt gebeurd
iedereen heeft wel een deelnemer in het echt gezien. EN(!!!) het spektakel is er niet minder om
![]()
groet stefan
erikjan schreef:stefan schreef:Komt mooi uit; vind het Nederlands Kampioenschap mooier te zien dan het WRC of JWRC....dit is egt iets wat in de buurt gebeurd
iedereen heeft wel een deelnemer in het echt gezien. EN(!!!) het spektakel is er niet minder om
![]()
groet stefan
En met een beetje mazzel (of niet) kun je jezelf op TV terugzien (als publiek...)
erikjan schreef:Geen Zuiderzee helaas in de aflevering van 17/4...
wel een primeurtje: komt er een Porsche 911 naar Nederland eind dit jaar, gereden door een oud-Nederlands kampioen![]()
Jan Nijhof misschien, die heeft een RS, dus geen GT3
al met al vond ik het een goede uitzending, fraaie beelden uit Italie met o.a. Jan de Winkel.
ook leuk: beelden uit 1979, met dweilende achterwielaandrijvers.
saillaint detail: JdW ziet liever JvdH dan Peter Bijvelds doorstomen naar het WK.
erikjan schreef:FV had het over een oud-NL kampioen, en volgens mij ook over een GT3...
vd Marel ?
Lejan schreef:het is maar goed dat er reclame tussen zit om bij te komen van het comentaar van frank, de rijders in belgie zullen er niet echt blij mee zijn hoe hij over ze denkt.
erikjan schreef:FV had het over een oud-NL kampioen, en volgens mij ook over een GT3...
vd Marel ?
StevenK schreef:erikjan schreef:FV had het over een oud-NL kampioen, en volgens mij ook over een GT3...
vd Marel ?
Lejan schreef:
het is maar goed dat er reclame tussen zit om bij te komen van het comentaar van frank , de rijders in belgie zullen er niet echt blij mee zijn hoe hij over ze denkt.
En de rallysprinters onder ons ook niet denk ik....
erikjan schreef:Geen Zuiderzee helaas in de aflevering van 17/4...
wel een primeurtje: komt er een Porsche 911 naar Nederland eind dit jaar, gereden door een oud-Nederlands kampioen![]()
al met al vond ik het een goede uitzending, fraaie beelden uit Italie met o.a. Jan de Winkel.
ook leuk: beelden uit 1979, met dweilende achterwielaandrijvers.
saillaint detail: JdW ziet liever JvdH dan Peter Bijvelds doorstomen naar het WK.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten