Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallygirl » vr apr 15, 2005 11:34

Ben het helemaal met steven eens :D
Groetjes Yvonne Vogels
Rallyteam Breda
www.rallyteambreda.com
rallygirl

Berichtdoor erikjan » vr apr 15, 2005 21:01

stefan schreef:Komt mooi uit; vind het Nederlands Kampioenschap mooier te zien dan het WRC of JWRC.... :roll: dit is egt iets wat in de buurt gebeurd :lol: iedereen heeft wel een deelnemer in het echt gezien. EN(!!!) het spektakel is er niet minder om :wink:

groet stefan 8)

En met een beetje mazzel (of niet) kun je jezelf op TV terugzien (als publiek...) :wink:
erikjan

Berichtdoor stefan » za apr 16, 2005 9:56

erikjan schreef:
stefan schreef:Komt mooi uit; vind het Nederlands Kampioenschap mooier te zien dan het WRC of JWRC.... :roll: dit is egt iets wat in de buurt gebeurd :lol: iedereen heeft wel een deelnemer in het echt gezien. EN(!!!) het spektakel is er niet minder om :wink:

groet stefan 8)

En met een beetje mazzel (of niet) kun je jezelf op TV terugzien (als publiek...) :wink:

haha, ik stond in het blad van de rallysport. Bij de euregio rally. Staat Frank verhoeven op de voorgrond, en ik 1 meter van hem af, er achter :lol: Dit blad kon je bij de zuiderzeerally pakken, naast Erik Wevers zun tent. Ha, ik dacht nog: heey, een bekende.... keek ik iets langer; verrek, dat ben ik :shock: haha.

groet Stefan
stefan

Berichtdoor erikjan » zo apr 17, 2005 12:08

Geen Zuiderzee helaas in de aflevering van 17/4...

wel een primeurtje: komt er een Porsche 911 naar Nederland eind dit jaar, gereden door een oud-Nederlands kampioen :?:

al met al vond ik het een goede uitzending, fraaie beelden uit Italie met o.a. Jan de Winkel.

ook leuk: beelden uit 1979, met dweilende achterwielaandrijvers.

saillaint detail: JdW ziet liever JvdH dan Peter Bijvelds doorstomen naar het WK.
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Wolter » zo apr 17, 2005 12:24

Ik vond het ook een leuke aflevering. Tenminste een soort van ''studio'' waarin hij nu presenteert. Luek dat er iedere aflevering een rijder op bezoek komt met de auto.

Ben benieuwd wanneer ze gaan rijden met de auto's buiten. Van mij zou dat iedere aflevering wel mogen.

Wat betreft Jan de Winkel over Jasper vd. Heuvel: Later kwamen ze er op terug, dus Frank Verhoeven zal wel hebben verteld dat hij het niet kon maken om iemand voor te trekken ofzo... dat vond ik vreemder.

Al met al weer progressie geboekt gezien de kwaliteit van het programma.
Wolter

Berichtdoor Wout de Klerk » zo apr 17, 2005 12:25

erikjan schreef:Geen Zuiderzee helaas in de aflevering van 17/4...

wel een primeurtje: komt er een Porsche 911 naar Nederland eind dit jaar, gereden door een oud-Nederlands kampioen :?:

Jan Nijhof misschien, die heeft een RS, dus geen GT3

al met al vond ik het een goede uitzending, fraaie beelden uit Italie met o.a. Jan de Winkel.

saillaint detail: JdW ziet liever JvdH dan Peter Bijvelds doorstomen naar het WK.
Wout de Klerk

Berichtdoor erikjan » zo apr 17, 2005 12:27

FV had het over een oud-NL kampioen, en volgens mij ook over een GT3...

vd Marel ?
erikjan

Berichtdoor Wout de Klerk » zo apr 17, 2005 12:33

erikjan schreef:FV had het over een oud-NL kampioen, en volgens mij ook over een GT3...

vd Marel ?

Nijhof, oud sprint kampioen
Wout de Klerk

Berichtdoor Lejan » zo apr 17, 2005 12:41

het is maar goed dat er reclame tussen zit om bij te komen van het comentaar van frank :( , de rijders in belgie zullen er niet echt blij mee zijn hoe hij over ze denkt.
Lejan

Berichtdoor Sevius » zo apr 17, 2005 12:56

Lejan schreef:het is maar goed dat er reclame tussen zit om bij te komen van het comentaar van frank :( , de rijders in belgie zullen er niet echt blij mee zijn hoe hij over ze denkt.

En de rallysprinters onder ons ook niet denk ik....
Sevius

Berichtdoor StevenK » zo apr 17, 2005 12:58

erikjan schreef:FV had het over een oud-NL kampioen, en volgens mij ook over een GT3...

vd Marel ?

En wat wil 'ie dan met een GT3 gaan doen ? Want rallyrijden is geen optie binnen de FIA reglementen. (max 3 liter voor 2 kleppers, 2.5 liter voor meerkleppers)

Doelt 'ie niet op dat dikke ding van Nijhof ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Wout de Klerk » zo apr 17, 2005 13:02

StevenK schreef:

vd Marel ?

En wat wil 'ie dan met een GT3 gaan doen ? Want rallyrijden is geen optie binnen de FIA reglementen. (max 3 liter voor 2 kleppers, 2.5 liter voor meerkleppers)

Klopt, volgens mij een speciale Belgische homologatie, net als kalos in NL, en bv groep A4 in nl voor de fiatjes
Wout de Klerk

Berichtdoor Turboboost » zo apr 17, 2005 13:05

Lejan schreef:
het is maar goed dat er reclame tussen zit om bij te komen van het comentaar van frank , de rijders in belgie zullen er niet echt blij mee zijn hoe hij over ze denkt.

En de rallysprinters onder ons ook niet denk ik....

...en niet te vergeten de "leken" thuis. :roll:
Turboboost

Berichtdoor sharply.jac|NL » zo apr 17, 2005 13:19

erikjan schreef:Geen Zuiderzee helaas in de aflevering van 17/4...

Leuke uitzending wat ik positief/sportief vond was de opmerking over hoe onze zuiderburen met sneeuw omgingen.

"Dat wil niet zeggen dat wij het beter kunnen" quote FH
sharply.jac|NL

Berichtdoor RallyeRichard » zo apr 17, 2005 13:32

Ik persoonlijk heb weer genoten van deze uitzending. Misschien ook wel doordat ik het type ben dat kijkt naar de positieve dingen en de negatieve puntjes makkelijk naast mij neerleg.

Voor wat de opmerkingen over Bijvelds betreft, kan ik mij voorstellen dat het ook weleens zo zou kunnen zijn dat JdW er zélf op terug wilde komen nadat hij zich realiseerde dat zijn uitspraken wel erg suggestief waren.

In elk geval heeft het programma, naar mijn mening, flinke vooruitgang geboekt. Nu alleen nog even naar de kapper.............. 8)
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia