Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
V.D.G Rally team schreef:YellowLeonVT schreef:nkroeze schreef:nkroeze schreef:En daarnaast de sneer richting de organisatie aan het eind, met het stukje over een uitgevallen Leemans die buiten de proef zijn aandrijfas wisselde was ook sterk gedaan...
Mag dit nu wel of niet dan ? Lijkt me niet maar als het idd niet mag dan is die opmerking toch terecht of niet soms ??
Volgens de regels kan het niet leemans is van de proef afgegaan onder het lint door zo de service in. Daar is de as vervangen en is ie naar de volgende proef gereden. ????
Wout de Klerk schreef:Ach, ik hoorde ook dat Jan van der Marel een wiel wisselde op de rondkoers, wachtte tot de auto die voor hem startte langskwam (Bolderheij ), en hier een halve minuut later achter bij de finisch stond, oftewel 1 ronde minder gereden heeft.
Rondes tellen is toch wel belangrijk dus, het gaat me niet om de persoon, want die is slim, ik zou er niet op komen, maar wel om het feit dat zo iets kan.
Wout de Klerk schreef:Ach, ik hoorde ook dat Jan van der Marel een wiel wisselde op de rondkoers, wachtte tot de auto die voor hem startte langskwam (Bolderheij ), en hier een halve minuut later achter bij de finisch stond, oftewel 1 ronde minder gereden heeft.
Rondes tellen is toch wel belangrijk dus, het gaat me niet om de persoon, want die is slim, ik zou er niet op komen, maar wel om het feit dat zo iets kan.
Jaap Sinke schreef:Een man op die leeftijd die zelf een wiel wisselt is al bewonderenswaardig te noemen.
Ik zie het Evert namelijk echt niet zelf doen. hahahaha
Maple schreef:Wout de Klerk schreef:
Om even wat onduidelijkheid weg te nemen...
Toen we die lekke band kregen, besloten we tijdens het wielwisselen dat we misschien maar een rondje minder zouden rijden zodat we ongeveer op onze gereden tijd de eerste keer op diezelfde proef uit zouden komen.... (niet geschoten is altijd mis nietwaar? Dat we normtijd kregen stond al vast..)
Het wiel ging allemaal niet heel soepelDus toen we eenmaal weer reden, zijn we rechtstreeks naar de finish gereden.
Inderdaad ongeveer dezelfde tijd als de eerste keer op die KP, maar we hebben absoluut nergens staan wachten. Dat lijkt me de veiligheid niet ten goede komen...en die staat toch wel op nummer 1 (bij mij althans)
Wout de Klerk schreef:Jaap Sinke schreef:Een man op die leeftijd die zelf een wiel wisselt is al bewonderenswaardig te noemen.
Ik zie het Evert namelijk echt niet zelf doen. hahahaha
Evert?, je bedoelt Jan denk ik?
Wout de Klerk schreef:
Ach, ik hoorde ook dat Jan van der Marel een wiel wisselde op de rondkoers, wachtte tot de auto die voor hem startte langskwam (Bolderheij ), en hier een halve minuut later achter bij de finisch stond, oftewel 1 ronde minder gereden heeft.
Ton Van Spanje schreef:Wout de Klerk schreef:
Ach, ik hoorde ook dat Jan van der Marel een wiel wisselde op de rondkoers, wachtte tot de auto die voor hem startte langskwam (Bolderheij ), en hier een halve minuut later achter bij de finisch stond, oftewel 1 ronde minder gereden heeft.
Hmmm, komt me bekend voor dit verhaal. Is er tijdens de BHV in 2003 ook al niet zo'n soort verhaal geweest? Om wie ging het toen ook al weer?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast