Brainstormavond:Het aantrekkelijker maken van de rallysport

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor joostkusters » zo mei 22, 2005 14:22

ja na de ELE blijf ik een paar dagen in nederland om uit te rusten :D
dus ik ben er zeker bij,
joostkusters

Berichtdoor mafiabaas101 » ma mei 23, 2005 7:11

Subaru Rullezzz!!! schreef:
Diis ook wel de meest sterke bezetting die je kan bedenken.!!

Is dit sarcastisch bedoeld of zie ik dit verkeerd :?: :)

ja patrick dat zou ik ook wel eens willen weten!! :roll: :wink:
mafiabaas101

Berichtdoor SylviaVisser » ma mei 23, 2005 10:14

Patrick zal waarschijnlijk niet antwoorden, die is op vakantie.....
SylviaVisser

Berichtdoor Jeroen » ma mei 23, 2005 11:43

Is er wel eens een enquete gehouden onder rijders,navigatoren, monteurs, officials, organisatoren, toeschouwers, sponsors, bsr, cupbesturen, importeurs, leveranciers, vergunningverleners, politie, aanwonenden, etc. (echt alle betrokkenen dus) over wat er nu eigenlijk het probleem is, wat men graag wil dat er gebeurd en wat men daar aan kan en wil doen of wat men wil dat anderen er aan doen? Een zeer grondige inventarisatie van de problemen kan een zeer goede basis zijn om van uit te gaan. Imo werkt zo'n enventarisatie beter dan veronderstellingen doen wat er mis is. Dit zou een zeer mooi afstudeeronderwerp zijn overigens, want hier gaat verschrikkelijk veel werk in zitten. Verder zijn er in RCH gelederen vast wel mensen die zo iets kunnen begeleiden. Toch?

Als je voor het eind van het jaar het beeld helder hebt, dan kun je een plan maken en proberen dan voor 2007 door te voeren. Het duurt ff, is veel werk, maar dan heb je ook wat...

Ik wens jullie veel wijsheid toe!
Jeroen

Berichtdoor mafiabaas101 » ma mei 23, 2005 16:18

SylviaBos schreef:Patrick zal waarschijnlijk niet antwoorden, die is op vakantie.....

ok is goed!
mafiabaas101

Berichtdoor SylviaVisser » di mei 24, 2005 8:27

@ Jeroen, als je op de laatste ALV van het RCH was geweest had je geweten dat een strak beleidsplan maken nou net de bedoeling is en dit de voorzetten ervoor zijn !!!

Wat dat afstudeerproject betreft...er is eens iemand geweest die dat wilde, maar opgaf omdat ze zoveel respons kreeg dat ze er net 1 A4tje mee kon vullen. :?
SylviaVisser

Berichtdoor Jeroen » di mei 24, 2005 8:44

SylviaBos schreef:@ Jeroen, als je op de laatste ALV van het RCH was geweest had je geweten dat een strak beleidsplan maken nou net de bedoeling is en dit de voorzetten ervoor zijn !!!
Wat heeft je reaktie met mijn vraag (want dat was het) te maken? Ook zonder op de vergadering geweest te zijn (niet iedereen kan altijd, zelfs ik niet) weet ik ongeveer wat er speelt en mijn opmerking heeft uiteindelijk hetzelfde doel; een strak beleidsplan...

SylviaBos schreef: Wat dat afstudeerproject betreft...er is eens iemand geweest die dat wilde, maar opgaf omdat ze zoveel respons kreeg dat ze er net 1 A4tje mee kon vullen. :?
Opmerkelijk dat terwijl er toch kennelijk zoveel wordt gemopperd, men er niets aan wil doen (niet eens even een enquete wil invullen). Zet je aan het denken... toch?
Jeroen

Berichtdoor V.D.G Rally team » za jun 18, 2005 10:51

Hoe zit het met de brainstorm avond , die is toch afgelopen dinsdag geweest.????
V.D.G Rally team

Berichtdoor Jacco » za jun 18, 2005 16:09

V.D.G Rally team schreef:Hoe zit het met de brainstorm avond , die is toch afgelopen dinsdag geweest.????

de avond was goed, jammer dat je weer schitterde door afwezigheid. ...............
Jacco

Berichtdoor V.D.G Rally team » za jun 18, 2005 17:51

Jacco schreef:
V.D.G Rally team schreef:Hoe zit het met de brainstorm avond , die is toch afgelopen dinsdag geweest.????

de avond was goed, jammer dat je weer schitterde door afwezigheid. ...............

Er zouden toch 8 man aanwezig zijn ??????? wat ik begreep.
Dus daarom de vraag wat is er uitgekomen.
V.D.G Rally team

Berichtdoor John » za jun 18, 2005 21:39

Dat was volgens mij al eerder Peter, afgelopen dinsdag was het een samenkomen van RCH ers volgens mij.

mvg John
John

Berichtdoor SylviaVisser » ma jun 20, 2005 7:54

V.D.G Rally team schreef:
Jacco schreef:

Er zouden toch 8 man aanwezig zijn ??????? wat ik begreep.
Dus daarom de vraag wat is er uitgekomen.

Die bijeenkomst van die 8 'man' is weer op tafel gelgd op de bespreking van de 14e waar alle leden welkom waren.
SylviaVisser

Berichtdoor Gast » di jun 21, 2005 8:03

Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.
Gast

Berichtdoor mantaboy » di jun 21, 2005 9:03

Doctor Cinquecento schreef:Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.

Is er geweest en ten onder gegaan. Te weinig belangstelling.
mantaboy

Berichtdoor Gast » di jun 21, 2005 11:38

mantaboy schreef:
Doctor Cinquecento schreef:Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.

Is er geweest en ten onder gegaan. Te weinig belangstelling.

Dat wist ik niet. Zelf heb ik dus nooit geweten dat iets dergelijks al heeft bestaan. Wat is er destijds aan promotie gedaan, en is er uberhaupt wel een reclame campagne voor gevoerd?
Gast

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl