dus ik ben er zeker bij,
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Subaru Rullezzz!!! schreef:Diis ook wel de meest sterke bezetting die je kan bedenken.!!
Is dit sarcastisch bedoeld of zie ik dit verkeerd![]()
Wat heeft je reaktie met mijn vraag (want dat was het) te maken? Ook zonder op de vergadering geweest te zijn (niet iedereen kan altijd, zelfs ik niet) weet ik ongeveer wat er speelt en mijn opmerking heeft uiteindelijk hetzelfde doel; een strak beleidsplan...SylviaBos schreef:@ Jeroen, als je op de laatste ALV van het RCH was geweest had je geweten dat een strak beleidsplan maken nou net de bedoeling is en dit de voorzetten ervoor zijn !!!
Opmerkelijk dat terwijl er toch kennelijk zoveel wordt gemopperd, men er niets aan wil doen (niet eens even een enquete wil invullen). Zet je aan het denken... toch?SylviaBos schreef: Wat dat afstudeerproject betreft...er is eens iemand geweest die dat wilde, maar opgaf omdat ze zoveel respons kreeg dat ze er net 1 A4tje mee kon vullen.![]()
Jacco schreef:V.D.G Rally team schreef:Hoe zit het met de brainstorm avond , die is toch afgelopen dinsdag geweest.????
de avond was goed, jammer dat je weer schitterde door afwezigheid. ...............
V.D.G Rally team schreef:Jacco schreef:V.D.G Rally team schreef:Hoe zit het met de brainstorm avond , die is toch afgelopen dinsdag geweest.????
de avond was goed, jammer dat je weer schitterde door afwezigheid. ...............
Er zouden toch 8 man aanwezig zijn ??????? wat ik begreep.
Dus daarom de vraag wat is er uitgekomen.
Doctor Cinquecento schreef:Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.
mantaboy schreef:Doctor Cinquecento schreef:Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.
Is er geweest en ten onder gegaan. Te weinig belangstelling.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten