Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
|||Maverick||| schreef:ennuh....wanneer komt die testrijder (de nederlandse Stig) nou nog een keer in beeld?? Daar heb ik ook de laatste keren niets meer van gehoord??
Trouwens, je zit dus duidelijk verschil voor wie Frank Verhoeven wel respect heeft (laatste aflevering) en wie niet (Jasper v.d. Heuvel). Laatste gast (kom ff niet meer op zn naam) loopt beetje rond in de WRC en die zeikt ie niet af, JvdH is nog jong en weet daardoor misschien wat minder geschiedenis en die jongen wordt me toch afgezeken...
Weet dat dit al eerder tesprake is geweest, maar wou het nog ff melden..
mantaboy schreef:Daarbij vind ik nog steeds dat als je de top wil bereiken in eender welke sport dat je wel mag verwachten iets van de geschiedenis te kennen van die sport. Dat geeft indirect ook je interesse aan voor de sport.
En je kan ook veel leren van de geschiedenis, rijstijlen vergelijken, afstellingen van de auto's, banden, enz.
Jaap Sinke schreef:Niet echt een interessant onderdeel van het programma zo'n Qiuz.
Ze kunnen beter het onderdeel 'a star in a reasonably priced car' overnemen van TopGear. Elke gast mag een rondje over het testcircuit in een Chevrolet Kalos of beter nog een Mitsubishi Colt turbo...
Jaap Sinke schreef:Niet echt een interessant onderdeel van het programma zo'n Qiuz.
Ze kunnen beter het onderdeel 'a star in a reasonably priced car' overnemen van TopGear. Elke gast mag een rondje over het testcircuit in een Chevrolet Kalos of beter nog een Mitsubishi Colt turbo...
Groeten Jaap Sinke
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten