Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Van de Brug schreef:jeetje,wat een gezeik weer over rally report en op Frank Verhoeven. Ik ben tenminste blij dat er een rallyprogramma is dat ook nog een beetje aandacht besteedt aan de nederlandse rallysport.
Van de Brug schreef:jeetje,wat een gezeik weer over rally report en op Frank Verhoeven. Ik ben tenminste blij dat er een rallyprogramma is dat ook nog een beetje aandacht besteedt aan de nederlandse rallysport.
Ascona schreef:Frank roept het hele seizoen dat van Eldik het nieuwe, grote talent is, maar als hij in de studio zit, wordt hem het snijden aangerekend en wil Frank er niet naast gaan zitten in een WRC! "Je rijdt te wild" .Beetje slap van FV
Erik de Wild schreef:Van de Brug schreef:jeetje,wat een gezeik weer over rally report en op Frank Verhoeven. Ik ben tenminste blij dat er een rallyprogramma is dat ook nog een beetje aandacht besteedt aan de nederlandse rallysport.
Helemaal mee eens Henk (Van der Brug). Er zal altijd een onderdeel tussen zitten waar iemand het niet mee eens is of het bagger vindt. Kijk naar de leuke dingen en wees blij dat er over onze (Nederlandse) rallysport regelmatig een item is. Zonder moeite kan ik een dozijn sporten opnoemen waar je op TV helemaal nooit iets van hoort of ziet. En die denken.........alweer een programma over auto's, waarom onze sport nooit.
En ook ik heb wel eens mijn bedenkeingen bij een onderwerp, maar dat heb ik ook als ik naar het journaal kijk!
Groeten Erik de Wild
Humphrey schreef:Ik heb laatst op school iets mafs geleerd: 'Hamburger commentaar'.![]()
Je moet dan een dwarsdoorsnede van een hamburger voor je zien;
- Als bovenste broodje begin je met iets wat je goed vond
- Voor het vlees zeg je een punt wat jij vond dat beter kon, een zwak punt
- Maar je sluit ook weer af met het onderste broodje; nog een punt dat je wél sterk vond.
't Kan heel lastig zijn om twee goeie punten op te noemen, maar het houdt het voor zowel andere lezers als voor de becommentarieerde leuk.
![]()
DOEI, Humphrey
rico van der pol schreef:mensen wees toch eens blij dat er IETS gedaan wordt voor onze sport.
En nogmaals kun je het beter of denk je dat te kunnen warom doen jullie het zelf niet!!!!
rico van der pol schreef:mensen wees toch eens blij dat er IETS gedaan wordt voor onze sport.
En nogmaals kun je het beter of denk je dat te kunnen warom doen jullie het zelf niet!!!!
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
vr.gr. Rico van der Pol
P.s ga lekker door Frank zien we toch wat rallysport op tv.
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
vr.gr. Rico van der Pol
P.s ga lekker door Frank zien we toch wat rallysport op tv.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast