Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Toivonen schreef:Das het mooiste punt van de rally. Maar zorg wel dat je daar op tijd bent of een trapje meeneemt anders zie je niet veel.
mantaboy schreef:Niet vol? Snijers en Verreydt heb je daar vast wel zien jumpen. VOL!
Peer schreef:mantaboy schreef:Niet vol? Snijers en Verreydt heb je daar vast wel zien jumpen. VOL!
Geloof me JP, ook Snijers en Verreydt gaan daar niet vol, jij hebt het over Westouter, op Heuvelland gaat niemand vol over de jump. En ik waag te betwijfelen of jij hem zelf ooit gezien hebt.
Groeten Peer
mantaboy schreef:Peer schreef:mantaboy schreef:Niet vol? Snijers en Verreydt heb je daar vast wel zien jumpen. VOL!
Geloof me JP, ook Snijers en Verreydt gaan daar niet vol, jij hebt het over Westouter, op Heuvelland gaat niemand vol over de jump. En ik waag te betwijfelen of jij hem zelf ooit gezien hebt.
Groeten Peer
Hier hebben wij in alle rust jaren terug staan babbelen met Frank Verhoeven en zijn cameraman. Dat was het laatste jaar dat Loix in de Toyota reed. Daarna hebben we dit punt gezien toen Verreydt nog met de Impreza WRC reed. Ik heb het niet over Westouter. Op Heuvelland bedoel je de jump vlakbij de Kemmelberg.
bosje schreef:Is dat niet een paar bochten na de Monteberg?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten