joostkusters schreef:marcel cats heeft al bekend gemaakt, wie wordt de volgnde
Leuk, Wie zal hem daar bij geholpen hebben?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nico schreef:Je geeft nu zelf antwoord op je vraag
En vergeet ook vooral de rijkwaliteiten niet. Ik krijg 2x zoveel pk´s onder m´n kont dan bij de Peugeot en dat ben ik ook niet echt gewend. Maar ook dat heb je weer bij de evo´s. De één is echt goed en de ander is een koekenbakker (qua rijden danStevenK schreef:Ik denk dat het verschil tussen de diverse subs toch wel groter zal zijn, net zoals de verschillen tussen de budgetten van de diverse sub-rijders.
Jeroen schreef:En vergeet ook vooral de rijkwaliteiten niet. Ik krijg 2x zoveel pk´s onder m´n kont dan bij de Peugeot en dat ben ik ook niet echt gewend. Maar ook dat heb je weer bij de evo´s. De één is echt goed en de ander is een koekenbakker (qua rijden danStevenK schreef:Ik denk dat het verschil tussen de diverse subs toch wel groter zal zijn, net zoals de verschillen tussen de budgetten van de diverse sub-rijders.). Maar Steven hoe zit dat bij jou dan? In feite geldt hetzelfde ook een beetje voor jou?
Maw, hoe ervaar jij de competitie met andere evo´s?
StevenK schreef:Ik kijk nauwelijks naar de competitie; zou ik dat wel doen, dan zou ik me heel rot voelen, omdat iemand die bijna 2 x zo oud is als ik met een technisch gelijkwaardige auto vooraan rijdt in de klasse en ik achteraan.
Jeroen schreef:StevenK schreef:Ik kijk nauwelijks naar de competitie; zou ik dat wel doen, dan zou ik me heel rot voelen, omdat iemand die bijna 2 x zo oud is als ik met een technisch gelijkwaardige auto vooraan rijdt in de klasse en ik achteraan.
Heb je dan niet zoiets van, dan heb ik wat te doen? Wat bij te leren? Om je doel op zo iemand af te stellen? Bijvoorbeeld bij een eerste boucle 20 sec langzamer en dan proberen de tweede boucle dat terug te brengen naar 10 sec? Ik zeg dat omdat ik ook wel eens geheel zonder tegenstand (ik was de enige 205 in die rally) heb gereden en dan had ik de neiging om te rustig te gaan rijden en dat geeft ook niet echt voldoening en je leert er niks van...
Jan schreef:Iets afwijkend van de rallysport, maar toch een subaru: Ik zie de laatste tijd steeds vaker een Impreza als lesauto rondrijden in Almelo. Lijkt me wel gaaf om in les te hebben!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten