Subaru rallywagens in Nederland

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor antoine » di jan 24, 2006 13:24

joostkusters schreef:marcel cats heeft al bekend gemaakt, wie wordt de volgnde

Leuk, Wie zal hem daar bij geholpen hebben? :? :D
Afbeelding
antoine

Berichtdoor StevenK » di jan 24, 2006 13:43

antoine schreef:
joostkusters schreef:marcel cats heeft al bekend gemaakt, wie wordt de volgnde

Leuk, Wie zal hem daar bij geholpen hebben? :? :D

Marcel heeft toch geen hulp nodig om iets bekend te maken ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor antoine » di jan 24, 2006 13:53

Bedoel natuurlijk bij het regelen van de sub.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor wimo » di jan 24, 2006 15:38

Marcel heeft anders mijn hulp gehad om het bekend te maken.
Dus mochten er meer zijn meldt je maar :wink:
Monique
wimo

Berichtdoor Jeroen » di jan 24, 2006 17:48

Er mogen dan wel veel Impreza´s zijn in 2006, maar voor zover ik weet zijn ze allemaal behoorlijk verschillend qua opbouw. Ergens wel jammer, want de vraag is hoe het zal gaan met de onderlinge competitie tussen de diverse Impreza´s. Hoe kijken jullie daar tegen aan? Overigens is de ene evo de andere ook niet...
Jeroen

Berichtdoor nico » di jan 24, 2006 20:17

Je geeft nu zelf antwoord op je vraag :-)
nico

Berichtdoor StevenK » di jan 24, 2006 20:33

nico schreef:Je geeft nu zelf antwoord op je vraag :-)

Maar tussen Evo- en subaru land bestaat in NL een groot verschil: er rijdt geen enkele goedkoop geprepareerde Evo rond; ze zijn allemaal van een niveau dat ze in de handen van een kundig chauffeur vooraan kunnen rijden.

Ik denk dat het verschil tussen de diverse subs toch wel groter zal zijn, net zoals de verschillen tussen de budgetten van de diverse sub-rijders.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jeroen » di jan 24, 2006 22:43

StevenK schreef:Ik denk dat het verschil tussen de diverse subs toch wel groter zal zijn, net zoals de verschillen tussen de budgetten van de diverse sub-rijders.
En vergeet ook vooral de rijkwaliteiten niet. Ik krijg 2x zoveel pk´s onder m´n kont dan bij de Peugeot en dat ben ik ook niet echt gewend. Maar ook dat heb je weer bij de evo´s. De één is echt goed en de ander is een koekenbakker (qua rijden dan :D ). Maar Steven hoe zit dat bij jou dan? In feite geldt hetzelfde ook een beetje voor jou? Maw, hoe ervaar jij de competitie met andere evo´s?
Jeroen

Berichtdoor StevenK » di jan 24, 2006 22:57

Jeroen schreef:
StevenK schreef:Ik denk dat het verschil tussen de diverse subs toch wel groter zal zijn, net zoals de verschillen tussen de budgetten van de diverse sub-rijders.
En vergeet ook vooral de rijkwaliteiten niet. Ik krijg 2x zoveel pk´s onder m´n kont dan bij de Peugeot en dat ben ik ook niet echt gewend. Maar ook dat heb je weer bij de evo´s. De één is echt goed en de ander is een koekenbakker (qua rijden dan :D ). Maar Steven hoe zit dat bij jou dan? In feite geldt hetzelfde ook een beetje voor jou?

Ik ken 't koekenbakkergevoel nog goed uit de vorige auto's op alle proeven die niet op een droog (Golf) of nat (Clio) industrieterrein werden gereden :)
Maw, hoe ervaar jij de competitie met andere evo´s?

Ik kijk nauwelijks naar de competitie; zou ik dat wel doen, dan zou ik me heel rot voelen, omdat iemand die bijna 2 x zo oud is als ik met een technisch gelijkwaardige auto vooraan rijdt in de klasse en ik achteraan.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jeroen » wo jan 25, 2006 1:01

StevenK schreef:Ik kijk nauwelijks naar de competitie; zou ik dat wel doen, dan zou ik me heel rot voelen, omdat iemand die bijna 2 x zo oud is als ik met een technisch gelijkwaardige auto vooraan rijdt in de klasse en ik achteraan.

Heb je dan niet zoiets van, dan heb ik wat te doen? Wat bij te leren? Om je doel op zo iemand af te stellen? Bijvoorbeeld bij een eerste boucle 20 sec langzamer en dan proberen de tweede boucle dat terug te brengen naar 10 sec? Ik zeg dat omdat ik ook wel eens geheel zonder tegenstand (ik was de enige 205 in die rally) heb gereden en dan had ik de neiging om te rustig te gaan rijden en dat geeft ook niet echt voldoening en je leert er niks van...
Jeroen

Berichtdoor michel uit berg » wo jan 25, 2006 22:36

Jeroen schreef:
StevenK schreef:Ik kijk nauwelijks naar de competitie; zou ik dat wel doen, dan zou ik me heel rot voelen, omdat iemand die bijna 2 x zo oud is als ik met een technisch gelijkwaardige auto vooraan rijdt in de klasse en ik achteraan.

Heb je dan niet zoiets van, dan heb ik wat te doen? Wat bij te leren? Om je doel op zo iemand af te stellen? Bijvoorbeeld bij een eerste boucle 20 sec langzamer en dan proberen de tweede boucle dat terug te brengen naar 10 sec? Ik zeg dat omdat ik ook wel eens geheel zonder tegenstand (ik was de enige 205 in die rally) heb gereden en dan had ik de neiging om te rustig te gaan rijden en dat geeft ook niet echt voldoening en je leert er niks van...

kijk daar heb ik nu altijd last van, er is weinig concurrentie met een corsa! Dan ga je toch gewoon tijden vergelijken met mensen die ongeveer dezelfde tijden draaien met totaal andere auto's :) Ik kijk eigenlijk altijd naar het alg. klassement en zelfs niet naar de klasse want dat heeft toch geen zin in a6.....
michel uit berg

Berichtdoor John » ma feb 06, 2006 23:11

Wat waren de kentekens ook al weer van de Impreza's van Breijer en stacey?
John

Berichtdoor rallydre » ma feb 06, 2006 23:41

Uit m'n hoofd, T 10 SRT van Stacey en R12 WRC van Breijer
rallydre

Berichtdoor Jan » di feb 07, 2006 11:09

Iets afwijkend van de rallysport, maar toch een subaru: Ik zie de laatste tijd steeds vaker een Impreza als lesauto rondrijden in Almelo. Lijkt me wel gaaf om in les te hebben! :D
Jan

Berichtdoor erikjan » di feb 07, 2006 11:29

Jan schreef:Iets afwijkend van de rallysport, maar toch een subaru: Ik zie de laatste tijd steeds vaker een Impreza als lesauto rondrijden in Almelo. Lijkt me wel gaaf om in les te hebben! :D

ik zie al helemaal voor me, met een instructeur die de notes voorleest... :D
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's