John schreef:Klopt ja een 2 deurs.
Nu nog geel/blauw ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jeroen schreef:Waar komt dat gewicht vandaan? Volgens mij is het basisgewicht van zo´n ding (straatversie) een stuk onder de 1400kg. Trekhaak? bullbar? extra skirts en spoilerts? 6 reserve wielen? beautycase?Rallyefrank schreef:Schrader - STI 2004 Clubman Grp. A (1530 KG excl. Passengers!!!)
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Ik gok op een massief stalen anker. Altijd handig! Hoewel... een warp speed engine stiekum wegbouwen heeft ook zo z´n nut...TWENGELTJE schreef:waarschijnlijk een massief stalen rolkooi
TWENGELTJE schreef:waarschijnlijk een massief stalen rolkooi
p.s sylvia, de homologatielijstjes in rch news zien dubbel
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:TWENGELTJE schreef:waarschijnlijk een massief stalen rolkooi
Als je dat laatste nog ff uit wilt leggen : info@sylviabos.nl
SylviaBos schreef:TWENGELTJE schreef:waarschijnlijk een massief stalen rolkooi
Als je dat laatste nog ff uit wilt leggen : info@sylviabos.nl
Rallyefrank schreef:Hi, the weight of a Standard STI is 1485 Kg - we´ve nothing in Kevlar, Alu or lighter glasses - all ist Standard and so it comes to 1530 kg (I´ve seen at the Eifel-Rallye, thats round about 150 Kg more than good Grp. N Mitsus) but lighter also means more costs and so I can life with the weight!
BR Frank
TWENGELTJE schreef:Dank je steven
wat de TankS betrefd meestal komt het RCHnews later uit dan geplant denk ik en nu zijn ze hunzelf te snel af
kolkie schreef:(onder voorbehoud)
Een zeer bekende subarutuner uit het zuiden van het land met de initialen M.V. is volgens mij ook weer druk bezig een auto in elkaar te knutselen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten