Franky schreef:Die Colt hoort er wel te rijden. Echter neemt ie niet deel aan de wedstrijd en zal ie per direkt aan de kant moeten
Maar ik zie op 't filmpje ook een Colt die helemaal van de lijn af is en waarnaast ruimte genoeg is ?
Franky schreef:Die Colt hoort er wel te rijden. Echter neemt ie niet deel aan de wedstrijd en zal ie per direkt aan de kant moeten
StevenK schreef:Jaap Sinke schreef:Bartje schreef:Ik heb het filmpje van Bijvelds en VDH op onze site gezet.
Ik zie het niet staan. Of is het een andere site...
Staat groot op z'n homepage.
StevenK schreef:Franky schreef:Die Colt hoort er wel te rijden. Echter neemt ie niet deel aan de wedstrijd en zal ie per direkt aan de kant moeten
Maar ik zie op 't filmpje ook een Colt die helemaal van de lijn af is en waarnaast ruimte genoeg is ?
Franky schreef:StevenK schreef:Franky schreef:Die Colt hoort er wel te rijden. Echter neemt ie niet deel aan de wedstrijd en zal ie per direkt aan de kant moeten
De vraag is of het genoeg was. Dat kun je op het filmpje nooit beoordelen. Ik zie Bijvelds ook niet opzettelijk tegen de 0 auto aansturen.
Biturbo schreef:Zie je dan ook de sloot met het drainagesysteem ervoor? Moet een rallyrijder het risico lopen om te wijd te gaan en daarover heen te banjeren? Dacht het ook niet.
StevenK schreef:Bartje schreef:Ik heb het filmpje van Bijvelds en VDH op onze site gezet.
't Was ongetwijfeld het gezichtspunt en vanaf de andere kant zal het er heel anders uitgezien hebben, maar wat ik op dat filmpje zie is een Evo die op volle snelheid een langzaam rijdende Colt, die helemaal van de lijn af gaat, zoals 't hoort, ramt.
En als ik naar 't voorwiel van de Colt kijk, zie ik ook niks van het 'naar rechts sturen' ?
Maar nogmaals, dat komt ongetwijfeld omdat het filmpje vanuit het verkeerde gezichtspunt is gemaakt.
Gerrit Euverman schreef:We kunnen er veel over zeggen, maar ik denk dat we blij moeten zijn dat Bijvelds niet op zijn kant is gegaan.
Wat ik kan zien in het filmpje staat er redelijk wat publiek. We moeten er toch niet aandenken dat Bijvelds gaat schuiven richting publiek.
vectrapascal schreef:ja dat mocht op die rotonde .
in routeboek stond niet hoe rotonde genomen moest worden
in overleg met organisatie is besloten om het te laten bij keuze van de rijders dus links of rechtsom
groetjes pascal
ass proevenchef kp 4 / 9 / 14
mmrizio schreef:Biturbo schreef:Zie je dan ook de sloot met het drainagesysteem ervoor? Moet een rallyrijder het risico lopen om te wijd te gaan en daarover heen te banjeren? Dacht het ook niet.
De proef - de bouwstraat plus alles eromheen dat gebruikt werd door de rijders - was daar 20 meter breed en vdH reed behoorlijk ver naar links, dus dat zal het niet geweest zijn.
Maurice
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten