Foto's Almere Rally 2006

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Bartje » di apr 11, 2006 15:46

Filmpje is tijdelijk weer online. Waarom het niet werkte weet ik niet. Morgen haal ik het eraf en dan komt de compilatie zo snel mogelijk. :roll: Wat een gezeur trouwens om zo'n filmpje :? we worden hier overspoeld met emails 8)
Laatst bijgewerkt door Bartje op di apr 11, 2006 15:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Bartje

Berichtdoor EvoV6 » di apr 11, 2006 15:47

Jan schreef:Ik stond dus naast Jos, de maker van die foto, op kp 13. We stonden daar met nog een paar mensen en zoals altijd waren er weer menigsverschillen. Ik blijf erbij dat van den Heuvel gewoon aan de kant had moeten gaan. Het in de weg rijden door de 0-auto is in geen geval goed te keuren vind ik. Hij kan dat wel uitgeweken zijn, maar Bijvelds zat er al geruime tijd achter te toeteren etc en Bijvelds had op dat punt ook geen ruimte meer om naar rechts te gaan want daar lagen die pijpen.

En het ergste aan dit alles vind ik nog wel dat het Bijvelds moest overkomen, want ik merk aan sommige reacties dat het weer om de gevreesde "Bijvelds-haat" gaat , en dat moeten we hier niet bij betrekken. Als het van Eldik was overkomen waren de reacties heel anders geweest, daar ben ik van overtuigd!

Meer ga ik hier ook niet meer over zeggen in dit topic... tenzij er om gevraagd wordt :wink:

Ik heb daar ook gestaan en ben het HELEMAAL eens!!! Overigens staan die foto's ook op de site van Bijvelds zelf.
EvoV6

Berichtdoor StevenK » di apr 11, 2006 15:54

Jan schreef:Ik stond dus naast Jos, de maker van die foto, op kp 13. We stonden daar met nog een paar mensen en zoals altijd waren er weer menigsverschillen. Ik blijf erbij dat van den Heuvel gewoon aan de kant had moeten gaan.

Als je naar het filmpje kijkt, en dan let op de snelheid van Heuvel en de plaats op (of eigenlijk naast) de lijn, dan zie je dat 'ie daar juist probeerde ruimte te maken.
Het in de weg rijden door de 0-auto is in geen geval goed te keuren vind ik. Hij kan dat wel uitgeweken zijn, maar Bijvelds zat er al geruime tijd achter te toeteren etc

Op het filmpje zie Bijvelds uit de verte claxonerend aankomen; om nu te zeggen dat 'ie erachter zat vind ik wel wat overdreven.
en Bijvelds had op dat punt ook geen ruimte meer om naar rechts te gaan want daar lagen die pijpen.

Op die foto zie ik tussen die pijpen en Bijvelds toch zeker een metertje of 3 à 4 ruimte ? Maar dat zie ik ongetwijfeld verkeerd ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor EvoV6 » di apr 11, 2006 16:12

Volgens mij word dit een zinlose discussie want de 0 auto mag nooit in de weg rijden!!! Hij had daarvoor al aan de kant moeten gaan!!! Dan was dit nooit gebeurd!

Nogmaals Bijvelds streed om seconden en dan kun je geen langzame Colt gebruiken! Met een bestuurder die weigert in zijn spiegel te kijken! Anders had hij Bijvelds al lang moeten zien aankomen op het lange rechte stuk voor deze bochten!!!!!

En die ruimte ernaast lijkt wel zo ruim maar ik kan je vertellen dat dat absoluut geen 4 meter was en het naar de bocht toe smaller werd en er links naast de Colt veeeeeel meer ruimte was! (Zelfs nog mooi bedekt met rijplaten :D )
EvoV6

Berichtdoor Rallyphoto » di apr 11, 2006 16:57

Ik stond voor de plek des onheils te fotograferen en bij die bocht zat Bijvelds er al vlak achter, en jawel, ook hier hoorde ik de claxon al geruime tijd. Feit blijft, een Nul-auto dient puur als waarschuwing dat de deelnemers eraan komen, niet dat de deelnemer er al vlak achter zit, na één ronde had Gert er gewoon af kunnen gaan.
Het is nog steeds niet de bedoeling dat hij zijn tijden zo kan gaan vergelijken met de deelnemers, wil hij dat wel, dan zal hij zich als deelnemer in moeten schrijven en niet als Nul-rijder.
Life goes pretty fast, you could miss it! :twisted:

Afbeelding
Rallyphoto

Berichtdoor Jan » di apr 11, 2006 17:28

De foto's staan nu online op onze site.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jan

Berichtdoor SylviaVisser » di apr 11, 2006 18:07

nkroeze schreef:
Timpreza schreef:
Davekuh schreef:Heb eventjes een paar beelden achter elkaar geplakt. Let niet teveel op de kwaliteit van het beeld, ik weet nog niet hoe ik het beste beeld online kan krijgen met mijn nieuwe camera.

http://rapidshare.de/files/17692310/Almere_goes_crazy_.mpg.html

Groetjes Dave

Leuke beelden Dave.
Het was idd een beetje vreemde actie van de heer Kroeze...kon het even niet meer vinden. Bijvelds ging zaterdag wel erg rap...gooi en smijtwerk op niveau.. 8)

Greetz Timpreza

Tja, smorgens door een briefing over het hoe&wat over de 5 minuten auto, hoe de wisselingen met vip's gingen lopen etc., geen tijd meer gehad om alles te verkennen. Dan maar op zicht rijden, en als je dan op zo'n situatie aankomt, dan is het toch wel ERRUG prettig als je verkend hebt en notes krijgt......

Och, jouw doorgang zag er daar iig beter uit dan de eerste keer van ons :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor MartijnS » di apr 11, 2006 18:25

Bartje schreef:Filmpje is tijdelijk weer online. Waarom het niet werkte weet ik niet. Morgen haal ik het eraf en dan komt de compilatie zo snel mogelijk. :roll: Wat een gezeur trouwens om zo'n filmpje :? we worden hier overspoeld met emails 8)

Ben hem ook al op een aantal forums tegen gekomen ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor rallyboy » di apr 11, 2006 18:37

MartijnS schreef:
Bartje schreef:Filmpje is tijdelijk weer online. Waarom het niet werkte weet ik niet. Morgen haal ik het eraf en dan komt de compilatie zo snel mogelijk. :roll: Wat een gezeur trouwens om zo'n filmpje :? we worden hier overspoeld met emails 8)

waar kan ik hem nog meer bekijken dan, want hij werkt weer niet, tenminste ik kom op de site van @home uit.

Alvast bedankt,

Marcel
rallyboy

Berichtdoor Campos » di apr 11, 2006 18:51

rallyboy schreef:
MartijnS schreef:

waar kan ik hem nog meer bekijken dan, want hij werkt weer niet, tenminste ik kom op de site van @home uit.

Alvast bedankt,

Marcel

http://www.yourfilehost.com/media.php?c ... Heuvel.wmv
Campos

.

Berichtdoor johanschop » di apr 11, 2006 19:01

mijn mening:

Ik vind dat bijvelds hier niks aan kon doen, van de heuvel had daar niks te zoeken als 0 wagen, had allang aan de kant gemoeten, want hij belemmerd het zicht ook nog eens.

Nog een mzzl dat bijvelds weer op de wielen kwam anders had het nog erger af kunnen lopen
johanschop

Re: .

Berichtdoor StevenK » di apr 11, 2006 19:46

johanschop schreef:mijn mening:

Ik vind dat bijvelds hier niks aan kon doen, van de heuvel had daar niks te zoeken als 0 wagen, had allang aan de kant gemoeten

En hoe stel je je dat voor ? Op 't filmpje kun je zien dat 'ie van het gas af was gegaan en op die foto zie duidelijk dat 'ie ook van de lijn af is gegaan. Of had 'ie een zijweg in moeten slaan ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor rallyboy » di apr 11, 2006 19:49

rallyboy

Re: .

Berichtdoor Huufke » di apr 11, 2006 19:53

StevenK schreef:....Of had 'ie een zijweg in moeten slaan ?

Inderdaad. Hij had er alles aan moeten doen om uit de weg te gaan. Ook deze keer had hij gewoon langs de kant moeten gaan staan om te wachten tot dat Peter voorbij was, net als tijdens de eerdere doortocht over de proef, toen hij dat wel netjes deed.
Huufke

Berichtdoor johanschop » di apr 11, 2006 19:55

hij had gewoon naast de weg stil moeten staan.

Net zoals nijhof in de sprint deed ( deed nijhof overgens niet tijdens tank s sprint )
johanschop

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's