Jan schreef:Ik stond dus naast Jos, de maker van die foto, op kp 13. We stonden daar met nog een paar mensen en zoals altijd waren er weer menigsverschillen. Ik blijf erbij dat van den Heuvel gewoon aan de kant had moeten gaan. Het in de weg rijden door de 0-auto is in geen geval goed te keuren vind ik. Hij kan dat wel uitgeweken zijn, maar Bijvelds zat er al geruime tijd achter te toeteren etc en Bijvelds had op dat punt ook geen ruimte meer om naar rechts te gaan want daar lagen die pijpen.
En het ergste aan dit alles vind ik nog wel dat het Bijvelds moest overkomen, want ik merk aan sommige reacties dat het weer om de gevreesde "Bijvelds-haat" gaat , en dat moeten we hier niet bij betrekken. Als het van Eldik was overkomen waren de reacties heel anders geweest, daar ben ik van overtuigd!
Meer ga ik hier ook niet meer over zeggen in dit topic... tenzij er om gevraagd wordt
Jan schreef:Ik stond dus naast Jos, de maker van die foto, op kp 13. We stonden daar met nog een paar mensen en zoals altijd waren er weer menigsverschillen. Ik blijf erbij dat van den Heuvel gewoon aan de kant had moeten gaan.
Het in de weg rijden door de 0-auto is in geen geval goed te keuren vind ik. Hij kan dat wel uitgeweken zijn, maar Bijvelds zat er al geruime tijd achter te toeteren etc
en Bijvelds had op dat punt ook geen ruimte meer om naar rechts te gaan want daar lagen die pijpen.

nkroeze schreef:Timpreza schreef:Davekuh schreef:Heb eventjes een paar beelden achter elkaar geplakt. Let niet teveel op de kwaliteit van het beeld, ik weet nog niet hoe ik het beste beeld online kan krijgen met mijn nieuwe camera.
http://rapidshare.de/files/17692310/Almere_goes_crazy_.mpg.html
Groetjes Dave
Leuke beelden Dave.
Het was idd een beetje vreemde actie van de heer Kroeze...kon het even niet meer vinden. Bijvelds ging zaterdag wel erg rap...gooi en smijtwerk op niveau..![]()
Greetz Timpreza
Tja, smorgens door een briefing over het hoe&wat over de 5 minuten auto, hoe de wisselingen met vip's gingen lopen etc., geen tijd meer gehad om alles te verkennen. Dan maar op zicht rijden, en als je dan op zo'n situatie aankomt, dan is het toch wel ERRUG prettig als je verkend hebt en notes krijgt......
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Bartje schreef:Filmpje is tijdelijk weer online. Waarom het niet werkte weet ik niet. Morgen haal ik het eraf en dan komt de compilatie zo snel mogelijk.Wat een gezeur trouwens om zo'n filmpje
we worden hier overspoeld met emails
MartijnS schreef:Bartje schreef:Filmpje is tijdelijk weer online. Waarom het niet werkte weet ik niet. Morgen haal ik het eraf en dan komt de compilatie zo snel mogelijk.Wat een gezeur trouwens om zo'n filmpje
Ben hem ook al op een aantal forums tegen gekomen
rallyboy schreef:MartijnS schreef:Bartje schreef:Filmpje is tijdelijk weer online. Waarom het niet werkte weet ik niet. Morgen haal ik het eraf en dan komt de compilatie zo snel mogelijk.Wat een gezeur trouwens om zo'n filmpje
Ben hem ook al op een aantal forums tegen gekomen
waar kan ik hem nog meer bekijken dan, want hij werkt weer niet, tenminste ik kom op de site van @home uit.
Alvast bedankt,
Marcel
johanschop schreef:mijn mening:
Ik vind dat bijvelds hier niks aan kon doen, van de heuvel had daar niks te zoeken als 0 wagen, had allang aan de kant gemoeten
StevenK schreef:....Of had 'ie een zijweg in moeten slaan ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten