Respectloos, is het enige wat ik daarvan kan zeggen.
Monique
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
stevens schreef:official No. 27768 schreef:Het was een mooie en vooral gezellige rally (Erg vriendelijke aanwoners altijd !!!). !
IN WELK DEEL VAN HET LAND HEB JIJ GESTAAN!
official No. 27768 schreef:Het was een mooie en vooral gezellige rally (Erg vriendelijke aanwoners altijd !!!). Wel jammer van de vele uitvallers en persoonlijke en financiële schade!
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.henk 400rr schreef:Als ik de foto's bekijk zit er in die Leon wel iets in wat weg heeft van een kooi, in hoe verre dat rally-veiligheid is, kan zijn dat het een simpele "straat-show-kooi" is.
Jeroen schreef:Even een kort verslagje van ons:
. Omdat ik alle proeven al goed kende (4de keer Nederland rally alweer en ik woon om de hoek) waren we zeer snel klaar met het verkennen. Een opmerking: Het zou wel zo prettig zijn als de pallets er tijdens de verkenning ook al staan. Diverse bochten waren door het plaatsen van pallets een stuk minder snel dan in de notes. Het probleem is dat lang niet overal pallets staan, dus je weet niet waar je aan toe bent.
stevens schreef:Jeroen schreef:Even een kort verslagje van ons:
. Omdat ik alle proeven al goed kende (4de keer Nederland rally alweer en ik woon om de hoek) waren we zeer snel klaar met het verkennen. Een opmerking: Het zou wel zo prettig zijn als de pallets er tijdens de verkenning ook al staan. Diverse bochten waren door het plaatsen van pallets een stuk minder snel dan in de notes. Het probleem is dat lang niet overal pallets staan, dus je weet niet waar je aan toe bent.
Mischien kun je in de buurt dan vragen of ze de pallets, die vrijdag al
geplaatst waren voor de verkenning, niet zouden willen gebruiken voor de
openhaard maar ze gewoon op hun plek laten staan. Want jawel, ze waren s'nachts gestolen.
kraats schreef:En dat scheelde 'smaandags weer heeeel veeeel werk bij het opruimen
kraats schreef:stevens schreef:Jeroen schreef:Even een kort verslagje van ons:
Mischien kun je in de buurt dan vragen of ze de pallets, die vrijdag al
geplaatst waren voor de verkenning, niet zouden willen gebruiken voor de
openhaard maar ze gewoon op hun plek laten staan. Want jawel, ze waren s'nachts gestolen.
En dat scheelde 'smaandags weer heeeel veeeel werk bij het opruimen, al vraag ik me nu af waar Maarten dan de hele dag gezeten heeft![]()
![]()
Jan schreef:Vind net op internet een wel heel erg trieste gast genaamd Martin van Veldhuizen, die heeft gemeend het filmpje van de crash van Kepser er op te moeten zetten inclusief wat foto's.
Als ik die man eens tegen kom tijdens een rally dan vliegen er lenzen door de lucht vrees ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast