Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Geld in een project pompen die het opleiden en in stand houden van die kennis voor Officials. Gewoon de basis dingen zoals EHBO, communicatie, blustechnieken etc. Een halve of hele dag cursus en je wint daar volgens mij veel.
Voor de rest meer centen voor blussystemen, een afgeschermd communicatie systeem tussen de officials en de start/finish
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Wel wil ik opmerken dat voor mijn gevoel de gemiddelde snelheid op veel proeven dit jaar erg hoog lag. Misschien wel hoger dan toegestaan.
SylviaBos schreef:
Wel wil ik opmerken dat voor mijn gevoel de gemiddelde snelheid op veel proeven dit jaar erg hoog lag. Misschien wel hoger dan toegestaan.
In de rally is het nog steeds de boom aan de zijkant van de wagen die de grootste "schade" veroorzaakt
gisissi schreef:Idem voor het HANS systeem. Als dat een dusdanig toegevoegde waarde heeft waarom dan niet verplichten? De financiele overweging het niet te doen vind ik in deze context volstrekt onbelangrijk.
Prioriteiten.....
savrallying schreef:gisissi schreef:Idem voor het HANS systeem. Als dat een dusdanig toegevoegde waarde heeft waarom dan niet verplichten? De financiele overweging het niet te doen vind ik in deze context volstrekt onbelangrijk.
Prioriteiten.....
Als dat verplicht wordt dan wordt het voor mij volgend jaar echt onbetaalbaar als navigator.
John Raven schreef:Het zou wat mij betreft best een (verplicht) onderdeel kunnen worden voor het behalen van een licentie. Sterker nog, voor het behalen van een rijbewijs (want laten we eerlijk zijn: je hebt meer kans in het dagelijks verkeer een ongeluk te krijgen dan in de rallysport).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten