MAAAR, waar is dan de 3e die in Holten stond bij Dries Willems
Mr.T schreef:Oke, mijn fout.
MAAAR, waar is dan de 3e die in Holten stond bij Dries Willems
Ton Van Spanje schreef:kraats schreef:Ton Van Spanje schreef:jos kerremans schreef:Er staat ook nog een RS 200 in Rucphen bij Garage Woestenberg
Jos ,
Is dat een echte? Volgens mij worden er in Engeland namelijk replica's van de RS200 gebouwd. Netzo als van de Stratos.
Daarom is het serienummer interessant...
De serienummers:
http://www.preromanbritain.com/gwem/mar ... tables.htm
Volgens deze lijst staan er 2 in Nederland.

mantaboy schreef:Ok de rs200 in Rucphen is een witte en komt eigenlijk uit Luxemburg. Dit is de beruchte Autotron rs200. Deze heeft lange tijd in het Autotron gestaan. Door de beruchte opruiming daar kwam deze auto vrij. De eerste luxemburgse eigenaar was zoals ik gehoord op overleden en de vrouw heeft hem toen verkocht aan de garagehouder.
Ik heb de rs200 vorig jaar voor het laatst zien rijden, reed toen door St.Willebrord. Schijnt 450pk te hebben. Misschien eens vragen Jos welk vin nummer deze heeft? Hij zal daar niet moeilijk over doen.
jos kerremans schreef:Ja een echte , heeft hem als eerste eigenaar en de auto komt NOOIT buiten . Hij staat in een aparte ruimte met klimaatregeling zodat hij altijd droog staat. Rest mij wel te vermelden dat hij laatst een scheiding achter de rug heeft dus hoe de boedel verdeeld is dat weet ik niet.
kraats schreef:mantaboy schreef:Ok de rs200 in Rucphen is een witte en komt eigenlijk uit Luxemburg. Dit is de beruchte Autotron rs200. Deze heeft lange tijd in het Autotron gestaan. Door de beruchte opruiming daar kwam deze auto vrij. De eerste luxemburgse eigenaar was zoals ik gehoord op overleden en de vrouw heeft hem toen verkocht aan de garagehouder.
Ik heb de rs200 vorig jaar voor het laatst zien rijden, reed toen door St.Willebrord. Schijnt 450pk te hebben. Misschien eens vragen Jos welk vin nummer deze heeft? Hij zal daar niet moeilijk over doen.
Dit moet nummer 010 of 137 zijn. Als hij 450 PK heeft is het de 010.
Deze auto heeft ooit 510 PK gehad. Ja, graag het registratie nummer en het chassis nummer. En als het even kan een foto ofzo, en een beschrijving over de historie.... of is dat teveel gevraagd?Bvd.
Jan schreef:Ik kan er allemaal niet zoveel over meepraten, maar wilde even zeggen dat het best interessant is om deze info te lezen!
Zo leer je nog eens wat
John Raven schreef:Jan schreef:Ik kan er allemaal niet zoveel over meepraten, maar wilde even zeggen dat het best interessant is om deze info te lezen!
Zo leer je nog eens wat
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Misschien een leuk onderwerp voor het Rally Jaaroverzicht 2007 ... (want 2006 zit al "vol")
mantaboy schreef:Ok de rs200 in Rucphen is een witte en komt eigenlijk uit Luxemburg. Dit is de beruchte Autotron rs200. Deze heeft lange tijd in het Autotron gestaan. Door de beruchte opruiming daar kwam deze auto vrij. De eerste luxemburgse eigenaar was zoals ik gehoord op overleden en de vrouw heeft hem toen verkocht aan de garagehouder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast