door kraats » di nov 21, 2006 12:11
Valt me wel een beetje op dat een aantal mensen hier denkt dat half nederland de geldpest heeft......
Ik denk dat je met een WRC in NL ook al niet te veel meer uitricht in een kampioenschap gezien het aantal Top WRC's, en dus top budgetten.
Ik vind de benadering van v. Iersel een goede; plezier beleven in de rallysport. En schijnbaar is het nu mogelijk om dat in een mooie WRC te doen. Geweldig toch?
Mark van Eldik heeft vooralsnog een goede kans als de Soep S10 (of waar hij volgend jaar ook mee rijdt) betrouwbaar is. Maar dat geldt voor iedereen. Zelfs in de klasse N2. Natuurlijk spelen er zich op dit moment prachtige dingen in de Nederlandse rallysport, maar of het allemaal haalbaar is/wordt zal moeten blijken. Er is nogal veel nodig om een goede WRC te rijden gedurende een heel kampioenschap.
Het kampioenschap zal, zoals het er nu naar uitziet, toch echt maar tussen 2 mensen gaan, met geweldige auto's en goede teams.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....