Wie in wat in 2007

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor henk » ma nov 20, 2006 22:15

solberg the best schreef:
antoine schreef:Begrijp ik het nu goed, heeft van Iersel dadelijk 2 auto's? Een nieuwe gr n en de ex-stacey wrc? :?

Verkooien zijn auto pas te koop mischien dat verkooien de groep n auto koopt ... :roll:

ik denk dat Nelis ook groep a gaat rijden, waarom zou hij een groep n auto kopen als ie die al heeft? hij heeft zelf al in rr aangegeven dat ie een stap hoger wil. we wachten wel af.
henk

Berichtdoor Rick D. » ma nov 20, 2006 22:32

van eldik in de s12 van solberg van dit seizoen.

wacht maar af waar van de heuvel volgend jaar in rijd denk de s 10

In NL een Skoda volgend jaar? Of komt Duval naar de Hellendoornrally?

zal ook kunnen zal wel mooi wezen een peugeot of citroen wrc dan

Als hier toch eens de helft van waar is, wordt het al een super seizoen. 8) :D

Ik kan je iig alvast vertellen dan Jasper vd Heuvel volgend jaar niet met een S10 zal rijden.
Als het allemaal een beetje wil lukken zal dit een nieuwe Gr N Evo 9 worden.
Rick D.

Berichtdoor rally for ever » di nov 21, 2006 8:42

tis ook nooit goed he...
2 nederlandse wrc's erbij en nog mopperen

:wink: wie moppert er dan? :wink:

Ik kan je iig alvast vertellen dan Jasper vd Heuvel volgend jaar niet met een S10 zal rijden.
Als het allemaal een beetje wil lukken zal dit een nieuwe Gr N Evo 9 worden.

Ook helemaal geen straf om naar te kijken toch? 8)
rally for ever

Berichtdoor kraats » di nov 21, 2006 12:11

Valt me wel een beetje op dat een aantal mensen hier denkt dat half nederland de geldpest heeft......
Ik denk dat je met een WRC in NL ook al niet te veel meer uitricht in een kampioenschap gezien het aantal Top WRC's, en dus top budgetten.

Ik vind de benadering van v. Iersel een goede; plezier beleven in de rallysport. En schijnbaar is het nu mogelijk om dat in een mooie WRC te doen. Geweldig toch?
Mark van Eldik heeft vooralsnog een goede kans als de Soep S10 (of waar hij volgend jaar ook mee rijdt) betrouwbaar is. Maar dat geldt voor iedereen. Zelfs in de klasse N2. Natuurlijk spelen er zich op dit moment prachtige dingen in de Nederlandse rallysport, maar of het allemaal haalbaar is/wordt zal moeten blijken. Er is nogal veel nodig om een goede WRC te rijden gedurende een heel kampioenschap.

Het kampioenschap zal, zoals het er nu naar uitziet, toch echt maar tussen 2 mensen gaan, met geweldige auto's en goede teams.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor admin » di nov 21, 2006 13:19

kraats schreef:Valt me wel een beetje op dat een aantal mensen hier denkt dat half nederland de geldpest heeft......
Ik denk dat je met een WRC in NL ook al niet te veel meer uitricht in een kampioenschap gezien het aantal Top WRC's, en dus top budgetten.

Ik vind de benadering van v. Iersel een goede; plezier beleven in de rallysport. En schijnbaar is het nu mogelijk om dat in een mooie WRC te doen. Geweldig toch?
Mark van Eldik heeft vooralsnog een goede kans als de Soep S10 (of waar hij volgend jaar ook mee rijdt) betrouwbaar is. Maar dat geldt voor iedereen. Zelfs in de klasse N2. Natuurlijk spelen er zich op dit moment prachtige dingen in de Nederlandse rallysport, maar of het allemaal haalbaar is/wordt zal moeten blijken. Er is nogal veel nodig om een goede WRC te rijden gedurende een heel kampioenschap.

Het kampioenschap zal, zoals het er nu naar uitziet, toch echt maar tussen 2 mensen gaan, met geweldige auto's en goede teams.

Wie zijn die 2 rijders? Ben benieuwd..
admin
Site Admin

Berichtdoor Campos » di nov 21, 2006 13:48

Ik denk dat jij daar meer duidelijkheid over kan geven? Is het de bedoeling dat Erik Wevers volgend jaar weer een seizoen in NL gaat rijden?

Want hij en Mark van Eldik voldoen op dit moment als enige aan de kwalificaties die Theo noemt volgens mij.

(Al ben ik heel benieuwd naar wat Rene Kuipers kan met een gedegen voorbereiding/voldoende meters in -dezelfde- Corolla)
Campos

Berichtdoor Holkers » di nov 21, 2006 14:05

Ik zie Erik ook liever in Nederland rijden, maar ben wel benieuwd wat hij kan in Duitsland in zijn 2de jaar. Het 1ste jaar was alleen maar nieuwe proeven (nagenoeg alleen maar) en hij kon toen al redelijk mee komen (soms zelfs erg goed).
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor admin » di nov 21, 2006 15:48

Holkers schreef:Ik zie Erik ook liever in Nederland rijden, maar ben wel benieuwd wat hij kan in Duitsland in zijn 2de jaar. Het 1ste jaar was alleen maar nieuwe proeven (nagenoeg alleen maar) en hij kon toen al redelijk mee komen (soms zelfs erg goed).

Je mag volgend jaar niet meer mee doen aan het kmapioenschap met een WRC in Duitsland dus dat gaat helaas niet op!
admin
Site Admin

Berichtdoor Holkers » di nov 21, 2006 15:59

admin schreef:
Holkers schreef:Ik zie Erik ook liever in Nederland rijden, maar ben wel benieuwd wat hij kan in Duitsland in zijn 2de jaar. Het 1ste jaar was alleen maar nieuwe proeven (nagenoeg alleen maar) en hij kon toen al redelijk mee komen (soms zelfs erg goed).

Je mag volgend jaar niet meer mee doen aan het kmapioenschap met een WRC in Duitsland dus dat gaat helaas niet op!

Dat is jammer, wist ik nog niet. 'Gelukkig' hebben we dit in Nederland 'nog' niet en krijgen we hopelijk Nederland-WRC land (a la Ierland)

disclaimer:
Alles na de WRC's is even zo mooi ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Niels2 » di nov 21, 2006 16:00

admin schreef:

Klopt dat wel?

Het DRM komt terug zonder WRC's, maar het DRS en ADAC Rallye Masters blijven bestaan. En volgens een bericht op het RallyeMagazin zullen er geen ADAC-RM en DRS wedstrijden gebruikt worden in het nieuwe DRM.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor official No. 27768 » di nov 21, 2006 16:19

Holkers schreef:Dat is jammer, wist ik nog niet. 'Gelukkig' hebben we dit in Nederland 'nog' niet en krijgen we hopelijk Nederland-WRC land (a la Ierland)

disclaimer:
Alles na de WRC's is even zo mooi ;)

kunnen we misschien ook een WRC-cup oprichten :wink:

ben het ook zeker met je disclaimer eens !!!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor YellowLeonVT » di nov 21, 2006 16:37

Niels2 schreef:Het DRM komt terug zonder WRC's, maar het DRS en ADAC Rallye Masters blijven bestaan. En volgens een bericht op het RallyeMagazin zullen er geen ADAC-RM en DRS wedstrijden gebruikt worden in het nieuwe DRM.

Klopt, had ik ook al gelezen. Ook stond er dat Skoda-Deutschland, lees Matthias Kahle, nog niet wist wat men ging doen.. Mischien bij de insiders wel bekend maar het lijkt me dat Wevers gaat afwachten wat zijn concurenten gaan doen (Kahle,Poulsen ed.) gaan doen.. In duitsland rijden zonder WRC tegenstand lijkt me geen uitdaging.
YellowLeonVT

Berichtdoor gta » di nov 21, 2006 17:11

Kahle zou wel eens met een ....... S 2000 aan de start kunnen staan in Duitsland en in het EK :wink:
gta

Berichtdoor Tuningshizzle » di nov 21, 2006 19:36

wevers en poulsen rijden in 2007 met een fabia wrc
Tuningshizzle

Berichtdoor Jan » di nov 21, 2006 19:38

Tuningshizzle schreef:wevers en poulsen rijden in 2007 met een fabia wrc

Verklaar je nader...
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl