rally for ever schreef:(oja, die draak ben ik, voordat iemand daar weer over valt)
Hé Niels wel erg negatief zelfbeeld, moet je in al die keren dat ik rally's bezocht heb toch wel keer gezien hebben, maar kan mij geen draak herinneren.![]()
![]()
![]()
Laten we verder niet vergeten dat van Eldik in "vreemde" auto zat, of iig een waar hij al tijd niet meer in gereden heeft.
Je kunt iemand pas beoordelen als weet met welke doelstellingen ze van start zijn gegaan. Volgens mij was ervaring opdoen en rally plezier het belangrijkste. Het heeft dan geen zin om je auto aan gort te rijden, kilometers maken is het belangrijkste.
Als je voor het eerst aan de Wales rally deelneemt en hem ook uit rijdt, en dat hebben de meeste Nederlanders gedaan dan is dat een prestatie die genoemd mag worden. Er zijn er in Wales die hun auto behoorlijk hebben afgeschreven, op zich was dat voor de betrokkenen ook een ervaring.
En als ik Hans Goor (navi Hans Weijs Jr.) mag citeren: "Wij zijn een aantal keren het bordje "OK" tegengekomen zonder auto enkel een paar sporen de diepte in."
Er staan ook een paar filmpjes op het web. Verwacht geen topkwaliteit ze zijn gemaakt met een digitale foto camera door mij of mijn zoontje en zijn zo "ruw" als het maar zijn kan.