Foto's Almere Rally

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Jan » di apr 03, 2007 18:20

Foto's online, klik hier voor de directe link naar het fotoalbum :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bart is momenteel met de Compilatie bezig...
Jan

Berichtdoor hogdriver » di apr 03, 2007 18:40

Afbeelding

Geachte Heer Ronald Evers.
Ik heb zo het hele sterke vermoeden dat u niet achter het lint stond tijdens het maken van deze foto's .
Ik heb zelfs heel sterk het vermoeden dat u geen pershes aanhad .

Afbeelding
Volgens mij bent u degene die daar op de grond ligt bij de foto van Woodcock.
Zo niet mijn excuses ,maaaaar als u het wel bent vind ik dat u de gehele rallysport +fotografie in zeer groot discrediet brengt .
er is hier tot in den treure gediscussieerd over de toeschouwers die zich NIET houden aan de veiligheids regels .
Een discussie die hier ook gevoerd is en gevolgd kon worden .
en hier gebruik ik nog nette bewoordingen .
Ik hoop dat u in de toekomst zulk idiote ondoordachte aktie nooit maar dan ook nooit meer doet .
hogdriver

Berichtdoor Jan » di apr 03, 2007 18:42

Oef :shock:
Jan

Berichtdoor Arjan19 » di apr 03, 2007 19:16

Pats Boem..

Houd je toch een keer aan de regels.
Ik moest ook achter het lint blijven staan!

ben het volkomen met Hogdriver eens!
Arjan19

Berichtdoor Arjan19 » di apr 03, 2007 19:18

Aart schreef:Zijn er nog foto's gemaakt op Noordersluis?
Zie er bijzonder weinig...

Ik heb er genoeg van Noordersluis.. totdat hij geneutraliseerd werd.

Mocht je willen hebben.. Neem even contact met me op: arjanv@hotmail.com

Vr Gr, Arjan
Arjan19

Berichtdoor John » di apr 03, 2007 19:20

Niels2 schreef:
JoostS schreef:En weet niet of de waterbak vol stond door de regen aangezien de andere leeg stond ;) Niels Hollander had hier wel een of andere theorie over met een of andere pomp die er standaard onder zit, misschien kan hij het nog wat toelichten :lol:

Standaard zit er onder zo'n tunnelbak een pompkelder met pomp om het water uit de bak te houden. Zet je die uit dan blijft het water in de bak staan. Beetje afhankelijk van de grondwaterstand.

Klopt helemaal Niels
John

Berichtdoor MartijnS » di apr 03, 2007 19:21

Goed bezig, Jan! 8)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Arjan19 » di apr 03, 2007 19:32

Merkesteijn jr net de crash-Noordersluis

Afbeelding

Jan de Winkel-Noordersluis

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Arjan19 op di apr 03, 2007 19:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Arjan19

Berichtdoor larsjuhhh » di apr 03, 2007 19:35

en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

Berichtdoor Chiel » di apr 03, 2007 19:58

larsjuhhh schreef:en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.

interressant he rally ? :wink:
Chiel

Berichtdoor Hein » di apr 03, 2007 20:26

Chiel schreef:
larsjuhhh schreef:en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.

Als er een gat van een half uur tussen deelnemers valt ga je even rusten. Hebben wij op KP 7 ook gedaan hoor :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor larsjuhhh » di apr 03, 2007 20:55

Hein schreef:
Chiel schreef:

Als er een gat van een half uur tussen deelnemers valt ga je even rusten. Hebben wij op KP 7 ook gedaan hoor :wink:

en toch ken het je dan best helpen bij de nachtrust die je dan heb misgelopen als je laat klaar bent op de zaterdag met helpen en zondag er weer vroeg uit moet.
---->Rally 4 ever<---
Lars van Gastel
Steenbergen
larsjuhhh

Berichtdoor myron » di apr 03, 2007 21:37

Afbeelding
myron

Berichtdoor myron » di apr 03, 2007 21:38

Afbeelding
myron

Berichtdoor ReverseDigital » di apr 03, 2007 21:39

hogdriver schreef:Afbeelding

Geachte Heer Ronald Evers.
Ik heb zo het hele sterke vermoeden dat u niet achter het lint stond tijdens het maken van deze foto's .
Ik heb zelfs heel sterk het vermoeden dat u geen pershes aanhad .

Afbeelding
Volgens mij bent u degene die daar op de grond ligt bij de foto van Woodcock.
Zo niet mijn excuses ,maaaaar als u het wel bent vind ik dat u de gehele rallysport +fotografie in zeer groot discrediet brengt .
er is hier tot in den treure gediscussieerd over de toeschouwers die zich NIET houden aan de veiligheids regels .
Een discussie die hier ook gevoerd is en gevolgd kon worden .
en hier gebruik ik nog nette bewoordingen .
Ik hoop dat u in de toekomst zulk idiote ondoordachte aktie nooit maar dan ook nooit meer doet .

Beste Johann van de Kerhof,

dat hele sterke vermoeden is m.i. ongegrond. Ik ben niet degene die op de foto van NL Fotografie op de grond ligt. Dat kun je overigens ook zien aan het aantal drempels dat op mijn foto te zien is. Op mijn foto zie je twee drempels, als ik degene op de foto van NL Fotografie zou zijn, dan kan ik die tweede drempel nooit op de foto krijgen.

Daarnaast lag ik wel op de grond, alleen een redelijk stuk verder dan de tweede verkeersheuvel, achter een boom waar het lint aan vast gemaakt was. In mijn optiek lag ik daar toch redelijk veilig. Dat de auto van Guy Woodcock zo dichtbij lijkt te zijn ligt misschien aan het feit dat de foto gemaakt is met een 450 mm lens, dat kun je aan de EXIF-info uit de foto opmaken. Het vermoeden dat ik geen pershes heb klopt wel.

Dat ik de rallysport in diskrediet zou brengen door de veiligheidsregels niet te resprecteren bestrijd ik ten zeerste, ik ben juist voorstander van strenge veiligheidsregels en ik zal dan ook altijd achter het lint blijven staan. Wat mij betreft kan het niet veilig genoeg georganiseerd worden en mag er, net zoals bij de ELE vorig jaar, entree gevraagd worden om een rally in goede banen te leiden (met officials die doen wat ze moeten doen), voorvallen als fietsers op de baan zoals afgelopen zondag kan echt niet. Wat dat betreft delen we dezelfde mening.

Excuses aanvaard.

Aanvulling: degene die daar wel op de grond ligt op de foto van NL Fotografie ligt daar m.i. inderdaad verkeerd. Het lijkt mij ook dat een official daar iets van had moeten zeggen.
Laatst bijgewerkt door ReverseDigital op di apr 03, 2007 21:46, in totaal 1 keer bewerkt.
ReverseDigital

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's