Bart is momenteel met de Compilatie bezig...
Aart schreef:Zijn er nog foto's gemaakt op Noordersluis?
Zie er bijzonder weinig...
Niels2 schreef:JoostS schreef:En weet niet of de waterbak vol stond door de regen aangezien de andere leeg stondNiels Hollander had hier wel een of andere theorie over met een of andere pomp die er standaard onder zit, misschien kan hij het nog wat toelichten
Standaard zit er onder zo'n tunnelbak een pompkelder met pomp om het water uit de bak te houden. Zet je die uit dan blijft het water in de bak staan. Beetje afhankelijk van de grondwaterstand.
Chiel schreef:larsjuhhh schreef:en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.
interressant he rally ?
Hein schreef:Chiel schreef:larsjuhhh schreef:en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.
interressant he rally ?
Als er een gat van een half uur tussen deelnemers valt ga je even rusten. Hebben wij op KP 7 ook gedaan hoor
hogdriver schreef:
Geachte Heer Ronald Evers.
Ik heb zo het hele sterke vermoeden dat u niet achter het lint stond tijdens het maken van deze foto's .
Ik heb zelfs heel sterk het vermoeden dat u geen pershes aanhad .
Volgens mij bent u degene die daar op de grond ligt bij de foto van Woodcock.
Zo niet mijn excuses ,maaaaar als u het wel bent vind ik dat u de gehele rallysport +fotografie in zeer groot discrediet brengt .
er is hier tot in den treure gediscussieerd over de toeschouwers die zich NIET houden aan de veiligheids regels .
Een discussie die hier ook gevoerd is en gevolgd kon worden .
en hier gebruik ik nog nette bewoordingen .
Ik hoop dat u in de toekomst zulk idiote ondoordachte aktie nooit maar dan ook nooit meer doet .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten