Foto's Almere Rally

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor henk » di apr 03, 2007 21:45

ReverseDigital schreef:
hogdriver schreef:Afbeelding

Geachte Heer Ronald Evers.
Ik heb zo het hele sterke vermoeden dat u niet achter het lint stond tijdens het maken van deze foto's .
Ik heb zelfs heel sterk het vermoeden dat u geen pershes aanhad .

Afbeelding
Volgens mij bent u degene die daar op de grond ligt bij de foto van Woodcock.
Zo niet mijn excuses ,maaaaar als u het wel bent vind ik dat u de gehele rallysport +fotografie in zeer groot discrediet brengt .
er is hier tot in den treure gediscussieerd over de toeschouwers die zich NIET houden aan de veiligheids regels .
Een discussie die hier ook gevoerd is en gevolgd kon worden .
en hier gebruik ik nog nette bewoordingen .
Ik hoop dat u in de toekomst zulk idiote ondoordachte aktie nooit maar dan ook nooit meer doet .

Beste Johann van de Kerhof,

dat hele sterke vermoeden is m.i. ongegrond. Ik ben niet degene die op de foto van NL Fotografie op de grond ligt. Dat kun je overigens ook zien aan het aantal drempels dat op mijn foto te zien is. Op mijn foto zie je twee drempels, als ik degene op de foto van NL Fotografie zou zijn, dan kan ik die tweede drempel nooit op de foto krijgen.

Daarnaast lag ik wel op de grond, alleen een redelijk stuk verder dan de tweede verkeersheuvel, achter een boom waar het lint aan vast gemaakt was. In mijn optiek lag ik daar toch redelijk veilig. Dat de auto van Guy Woodcock zo dichtbij lijkt te zijn ligt misschien aan het feit dat de foto gemaakt is met een 450 mm lens, dat kun je aan de EXIF-info uit de foto opmaken. Het vermoeden dat ik geen pershes heb klopt wel.

Dat ik de rallysport in diskrediet zou brengen door de veiligheidsregels niet te resprecteren bestrijd ik ten zeerste, ik ben juist voorstander van strenge veiligheidsregels en ik zal dan ook altijd achter het lint blijven staan. Wat mij betreft kan het niet veilig genoeg georganiseerd worden en mag er, net zoals bij de ELE vorig jaar, entree gevraagd worden om een rally in goede banen te leiden, voorvallen als fietsers op de baan zoals afgelopen zondag kan echt niet. Wat dat betreft delen we dezelfde mening.

Excuses aanvaard.

dit zou erg knap zijn.....heb je hard moeten rennen voor deze zelfshot? :lol:
Afbeelding
henk

Berichtdoor ReverseDigital » di apr 03, 2007 22:04

henk schreef:dit zou erg knap zijn.....heb je hard moeten rennen voor deze zelfshot? :lol:
Afbeelding

Ik kan veel, maar mezelf fotograferen aan de andere kant van de straat lukt me toch echt niet hoor!! :lol:
ReverseDigital

Berichtdoor sjakie33 » di apr 03, 2007 23:07

hogdriver schreef:Geachte Heer Ronald Evers.
Ik heb zo het hele sterke vermoeden dat u niet achter het lint stond tijdens het maken van deze foto's .
Ik heb zelfs heel sterk het vermoeden dat u geen pershes aanhad .

Volgens mij bent u degene die daar op de grond ligt bij de foto van Woodcock.
Zo niet mijn excuses ,maaaaar als u het wel bent vind ik dat u de gehele rallysport +fotografie in zeer groot discrediet brengt .
er is hier tot in den treure gediscussieerd over de toeschouwers die zich NIET houden aan de veiligheids regels .
Een discussie die hier ook gevoerd is en gevolgd kon worden .
en hier gebruik ik nog nette bewoordingen .
Ik hoop dat u in de toekomst zulk idiote ondoordachte aktie nooit maar dan ook nooit meer doet .

Ow,

Hogdriver, je hebt ergens een puntje, maar even verder kijken dan je neus lang is, gewoonweg naar een foto kijken, drempels tellen en dan pas te oordelen is misschien handiger dan iemand direct aan te vallen :oops: .

Iets in de trend van: "Die fotografen van tegenwoordig............ ze gaan zelfs bijna OP het parcours liggen........... . . . " moet toch ook werken.??

En Geachte Heer Ronald Evers, ga vooral door met het maken van dit soort mooie & scherpe foto's, vooral omdat ze van 'achter het lint' zijn gemaakt, zoals dat hoort! (d8 dat die site op was gehouden met bestaan......) :lol: (Dat is nu toch geworden 'van achter het stuur'............. :roll:) :D
sjakie33

Berichtdoor Jan » di apr 03, 2007 23:57

sjakie33 schreef:... vooral omdat ze van 'achter het lint' zijn gemaakt, zoals dat hoort!...

Dus foto's van fotograven met een pershes aan zijn niet de moeite waard? :roll: :wink:
Jan

Berichtdoor Huufke » wo apr 04, 2007 2:23

Jan schreef:
sjakie33 schreef:... vooral omdat ze van 'achter het lint' zijn gemaakt, zoals dat hoort!...

Dus foto's van fotograven met een pershes aan zijn niet de moeite waard? :roll: :wink:

Zo nu en dan wel ja.. :wink:

Oja, Johannes.. volgende keer eerst maar even een bak koffie drinken hè!
Huufke

Berichtdoor SylviaVisser » wo apr 04, 2007 7:49

Aart schreef:Zijn er nog foto's gemaakt op Noordersluis?
Zie er bijzonder weinig...

Daar werd toch ook maar weinig gereden :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor mantaboy » wo apr 04, 2007 7:58

larsjuhhh schreef:
Hein schreef:
Chiel schreef:
larsjuhhh schreef:en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.

interressant he rally ? :wink:

Als er een gat van een half uur tussen deelnemers valt ga je even rusten. Hebben wij op KP 7 ook gedaan hoor :wink:

en toch ken het je dan best helpen bij de nachtrust die je dan heb misgelopen als je laat klaar bent op de zaterdag met helpen en zondag er weer vroeg uit moet.

Misschien iets minder feesten op zaterdagavond? :wink:
mantaboy

Berichtdoor HJD » wo apr 04, 2007 8:04

mantaboy schreef:
larsjuhhh schreef:
Hein schreef:
Chiel schreef:
larsjuhhh schreef:en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.

interressant he rally ? :wink:

Als er een gat van een half uur tussen deelnemers valt ga je even rusten. Hebben wij op KP 7 ook gedaan hoor :wink:

en toch ken het je dan best helpen bij de nachtrust die je dan heb misgelopen als je laat klaar bent op de zaterdag met helpen en zondag er weer vroeg uit moet.

Misschien iets minder feesten op zaterdagavond? :wink:

Haha. Ik denk dat ik de slaap ook wel had kunnen gebruiken, want heb van zaterdag op zondag ook maar anderhalf uur geslapen :P :lol:
HJD

Berichtdoor cvgn » wo apr 04, 2007 8:31

larsjuhhh schreef:
Hein schreef:
Chiel schreef:
larsjuhhh schreef:
en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.

interressant he rally ?

Als er een gat van een half uur tussen deelnemers valt ga je even rusten. Hebben wij op KP 7 ook gedaan hoor

Misschien iets minder feesten op zaterdagavond?

Jean Pierre, je kent toch Brabantse ( 8maalse) gezelligheid :lol:

groeten uit Roosendaal
Carine en Lars van Gastel
cvgn

Berichtdoor Cootje » wo apr 04, 2007 8:35

cvgn schreef:
larsjuhhh schreef:
Hein schreef:
Chiel schreef:
larsjuhhh schreef:
en welke fotograaf heeft mij op de foto gezet voor proef 8 begon, ik lag namelijk een schoonheidsslaapje aant houden.

interressant he rally ?

Als er een gat van een half uur tussen deelnemers valt ga je even rusten. Hebben wij op KP 7 ook gedaan hoor

Misschien iets minder feesten op zaterdagavond?

groeten uit Roosendaal

Ja iedereen in achtmaal trekt vrijdag en zaterdag naar den thuur. Dat zijn echt een feestbeesten.
Cootje

Berichtdoor mantaboy » wo apr 04, 2007 8:55

cvgn schreef:

groeten uit Roosendaal

Die ken ik, vandaar de opmerking... :wink:

M.A.W. s'avonds een vent, s'ochtends ook. :wink: :lol:
mantaboy

Berichtdoor Evo3 » wo apr 04, 2007 9:00

Evo3

Berichtdoor MartijnS » wo apr 04, 2007 9:04