ReverseDigital schreef:hogdriver schreef:
Geachte Heer Ronald Evers.
Ik heb zo het hele sterke vermoeden dat u niet achter het lint stond tijdens het maken van deze foto's .
Ik heb zelfs heel sterk het vermoeden dat u geen pershes aanhad .
Volgens mij bent u degene die daar op de grond ligt bij de foto van Woodcock.
Zo niet mijn excuses ,maaaaar als u het wel bent vind ik dat u de gehele rallysport +fotografie in zeer groot discrediet brengt .
er is hier tot in den treure gediscussieerd over de toeschouwers die zich NIET houden aan de veiligheids regels .
Een discussie die hier ook gevoerd is en gevolgd kon worden .
en hier gebruik ik nog nette bewoordingen .
Ik hoop dat u in de toekomst zulk idiote ondoordachte aktie nooit maar dan ook nooit meer doet .
Beste Johann van de Kerhof,
dat hele sterke vermoeden is m.i. ongegrond. Ik ben niet degene die op de foto van NL Fotografie op de grond ligt. Dat kun je overigens ook zien aan het aantal drempels dat op mijn foto te zien is. Op mijn foto zie je twee drempels, als ik degene op de foto van NL Fotografie zou zijn, dan kan ik die tweede drempel nooit op de foto krijgen.
Daarnaast lag ik wel op de grond, alleen een redelijk stuk verder dan de tweede verkeersheuvel, achter een boom waar het lint aan vast gemaakt was. In mijn optiek lag ik daar toch redelijk veilig. Dat de auto van Guy Woodcock zo dichtbij lijkt te zijn ligt misschien aan het feit dat de foto gemaakt is met een 450 mm lens, dat kun je aan de EXIF-info uit de foto opmaken. Het vermoeden dat ik geen pershes heb klopt wel.
Dat ik de rallysport in diskrediet zou brengen door de veiligheidsregels niet te resprecteren bestrijd ik ten zeerste, ik ben juist voorstander van strenge veiligheidsregels en ik zal dan ook altijd achter het lint blijven staan. Wat mij betreft kan het niet veilig genoeg georganiseerd worden en mag er, net zoals bij de ELE vorig jaar, entree gevraagd worden om een rally in goede banen te leiden, voorvallen als fietsers op de baan zoals afgelopen zondag kan echt niet. Wat dat betreft delen we dezelfde mening.
Excuses aanvaard.
dit zou erg knap zijn.....heb je hard moeten rennen voor deze zelfshot?

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.