Foto's en filmpjes exotic green rally 2007

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Ton Van Spanje » di jul 10, 2007 22:21

RallyCenter schreef:
ChrisZW schreef:
RallyCenter schreef::D Ons filmpje van de exotic green rally en plus sprint is reeds online gegaan :wink:

Inclusief de crash van stephanie van merksteijn Veel kijk plezier :wink:

http://www.rallycenter.nl/Rally%20filmj ... 202007.wmv

laatste 10 seconden zijn het best, dan is er namelijk niet van die pokke herrie doorheen

als je het volume van de muziek wat zachter kunt doen, wordt het filmpje er beter van

:x Als je het zon pokke herrie vindt zet je toch je geluid wat zachter , om dan gelijk het hele filmpje af te gaan kraken vindt ik op deze manier niet acceptabel , geen beste reclame , :idea: stuur me voortaan eerst een pb tje voor je op deze manier te werk gaat , Heb je weer iets bijgeleerd dat dit niet de manier is op een forum!! Je wil niet weten hoeveel tijd er ingestoken is aan dit filmpje!

Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik toen ik de film zag ook al die gedachte had. Je hoort de muziek boven het geluid van de auto's uit. Dus al zet je het geluid zachter, dat zal zo blijven. Mijn gedachte was, "ieder zijn meug", maar nu je zo reageert wil ik de andere criticasters toch even bijstaan.
Ton Van Spanje

Re: Foto's en filmpjes exotic green rally 2007

Berichtdoor quinten » di jul 10, 2007 22:37

ik heb mijn video ook online staan op www.rallyfan.nl

MVG Quinten ten Broeke
kijk ook eens op www.rallyfan.nl :D
quinten

Berichtdoor RallyCenter » wo jul 11, 2007 5:12

Niels2 schreef:
RallyCenter schreef:
Niels2 schreef:Stel je niet zo aan man, dit valt onder de noemer "opbouwende" kritiek, doe er je voordeel mee.

En dit soort posts horen juist wel op een forum, een forum is geen reclame zuil.

:D Niels kijk even naar je logo op het forum , je zegt geen reclame zuil :?: :wink: Geen beste reclame voor het filmpje vondt ik in mijn ogen pb tje zou beter zijn , nu krijg je weer gezever op het forum waar ik helemaal geen zin in heb!!

Ik mag dat plaatje plaatsen, net als iemand anders commentaar mag geven op jouw filmpje.

Niels dit snap ik :wink: , voor het volgende filmpje gaat de muziek wat zachter of helemaal geen muziek alleen aan het begin dan even bekijken! Ik heb nu al een paar reacties gelezen waarvan ik denk dat dit dan toch de beste oplossing is , want gezever over pokke herrie dat woordtje stond mij niet aan in de eerste reactie wil ik graag voorkomen!!
Bestel hem nu het Jaar Overzicht 2009 , meer info op Rallycenter.nl!!!!
RallyCenter

Berichtdoor Hein » wo jul 11, 2007 7:03

RallyCenter schreef:
Niels2 schreef:
RallyCenter schreef:
Niels2 schreef:Stel je niet zo aan man, dit valt onder de noemer "opbouwende" kritiek, doe er je voordeel mee.

En dit soort posts horen juist wel op een forum, een forum is geen reclame zuil.

:D Niels kijk even naar je logo op het forum , je zegt geen reclame zuil :?: :wink: Geen beste reclame voor het filmpje vondt ik in mijn ogen pb tje zou beter zijn , nu krijg je weer gezever op het forum waar ik helemaal geen zin in heb!!

Ik mag dat plaatje plaatsen, net als iemand anders commentaar mag geven op jouw filmpje.

Niels dit snap ik :wink: , voor het volgende filmpje gaat de muziek wat zachter of helemaal geen muziek alleen aan het begin dan even bekijken! Ik heb nu al een paar reacties gelezen waarvan ik denk dat dit dan toch de beste oplossing is , want gezever over pokke herrie dat woordtje stond mij niet aan in de eerste reactie wil ik graag voorkomen!!

Kan me de reactie helemaal voorstellen William. Als je een hoop moeite in een filmpje steekt en vervolgens te lezen krijgt dat er "pokkeherrie" onder staat. Kritiek is best, maar de manier waarop die gebracht wordt kan genuanceerder. Dat is nu precies waar ik me de laatste tijd nog wel eens aan stoor.

Overigens heb je gedacht aan de buma rechten voor de muziek die je gebruikt? Kan een forse rekening opleveren van tante Jerney Kaagman. :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor cvgn » wo jul 11, 2007 16:35

Ook foto's exotic green van Lars van Gastel online:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KBA6MYAP

groeten uit Roosendaal.
Lars van Gastel
cvgn

Berichtdoor RallyCenter » wo jul 11, 2007 16:51

Hein schreef:Overigens heb je gedacht aan de buma rechten voor de muziek die je gebruikt? Kan een forse rekening opleveren van tante Jerney Kaagman. :wink:

:D hopelijk gaan ze daar niet moeilijk over doen!! :wink:
RallyCenter

Berichtdoor MarkL » wo jul 11, 2007 18:33

t4r.nl schreef:Op onze site http://www.volvocup.nl staat KP17 Ostaayen vanuit de auto. Hij ging erg lekker met een "momentje" op het laatste stukje onverhard.

Dat was een best "momentje" trouwens! 8)
Lag daar een diepe kuil ofzo? Kon het niet zo goed zien.
Mark Loor
*Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden*
MarkL

Berichtdoor MartijnS » wo jul 11, 2007 18:53

Mooi filmpje, leuk zo met de notes erbij!

Het was deze kuil Mark:

Afbeelding
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor EBOSCH » wo jul 11, 2007 18:55

[quote="RallyCenter"]:D Ons filmpje van de exotic green rally en plus sprint is reeds online gegaan :wink:

http://www.rallycenter.nl/Rally%20filmj ... 202007.wmv[/quote

Heey W.Heuvink

Een Schitterend Filmpje en een mooi stukkie Muziek erbij. :wink:
EBOSCH

Berichtdoor RallyCenter » wo jul 11, 2007 19:16

EBOSCH schreef:
RallyCenter schreef::D Ons filmpje van de exotic green rally en plus sprint is reeds online gegaan :wink:

Heey W.Heuvink

:D Dank je is ook mooie muziek!! :wink: Volgende week wordt het filmpje van de eifel rally zonder muziek is denk ik wel iets beter!! :D
RallyCenter

Berichtdoor RallyCenter » wo jul 11, 2007 19:16

EBOSCH schreef:

Heey W.Heuvink

:D Dank je is ook mooie muziek!! :wink: Volgende week wordt het filmpje van de eifel rally zonder muziek is denk ik wel iets beter!! :D
RallyCenter

Berichtdoor t4r.nl » wo jul 11, 2007 19:52

MartijnS schreef:Mooi filmpje, leuk zo met de notes erbij!

Het was deze kuil Mark:

Afbeelding

Ja dat was hem. Overdag namen we hem blijkbaar iets rustiger maar deze proef liep lekker dus mss iets te enthousiast. Stond niet in de notes dus iig tijdens het verkennen niet echt bijzonder. We gingen lekker in het donker en hebben daar een beslissende voorsprong kunnen nemen.
t4r.nl

Berichtdoor snwbrdr » wo jul 11, 2007 21:19

Duurt ff.. Maar ze staan online hoor!..
Heb weinig plaatjes van de industrieproef (Borchwerf) op zondag online gezet want ik ben het uitzoeken ff zat.. ;-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enjoy! :wink:
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
snwbrdr

Bedankt !!

Berichtdoor GérardWRM » wo jul 11, 2007 21:34

Hierbij wil de Organisatie van de Exotic Green Rally en vooral Walter ( the Rallysite) Geuzebroek bedanken voor de ruimte in de rallykrant om opnieuw aandacht te vestigen op het museum in Culemborg

Niet ongemeld mag blijven de heren Coureurs die het WRM een warm hart toedragen door de rode sticker op de auto te plakken
met z'n tienen dit keer !!

Ronald/Remko ,, Mark/Bart ,, Martin?Frans ,, Clemens/ ,, Mark/Simone ,, Theo/Etienne ,, Niels/Marieke ,, Marcel/Carina ,, Henk/Paul ,, Rene/Mathieu

GEWELDIG BEDANKT !!

gr Gérard
GérardWRM

Berichtdoor Sevius » wo jul 11, 2007 22:28

Foto's online!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding