RallyCenter schreef:ChrisZW schreef:RallyCenter schreef::D Ons filmpje van de exotic green rally en plus sprint is reeds online gegaan![]()
Inclusief de crash van stephanie van merksteijn Veel kijk plezier
http://www.rallycenter.nl/Rally%20filmj ... 202007.wmv
laatste 10 seconden zijn het best, dan is er namelijk niet van die pokke herrie doorheen
als je het volume van de muziek wat zachter kunt doen, wordt het filmpje er beter van
Als je het zon pokke herrie vindt zet je toch je geluid wat zachter , om dan gelijk het hele filmpje af te gaan kraken vindt ik op deze manier niet acceptabel , geen beste reclame ,
stuur me voortaan eerst een pb tje voor je op deze manier te werk gaat , Heb je weer iets bijgeleerd dat dit niet de manier is op een forum!! Je wil niet weten hoeveel tijd er ingestoken is aan dit filmpje!
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik toen ik de film zag ook al die gedachte had. Je hoort de muziek boven het geluid van de auto's uit. Dus al zet je het geluid zachter, dat zal zo blijven. Mijn gedachte was, "ieder zijn meug", maar nu je zo reageert wil ik de andere criticasters toch even bijstaan.