Hein schreef:Bas,
Je hebt het niet helemaal gesnapt. S2000 wordt in 2012 niet vervangen door de WRC's. Zoals het er nu uitziet gaan de technische voorschriften voor het bouwen van een WRC op de schop.
Vanaf 2012 mag er echter aan een WRC veel minder verandert worden. Bovendien moet een WRC dan gebouwd worden op basis van een S2000 of een Groep N. S2000 blijft gewoon bestaan volgens mij. Daardoor wordt een WRC beduidend goedkoper om te bouwen en te rijden. Althans dat hoopt de FIA.
Nja ik bedoel niet Persee de Fabriek teams maar de World Rally Cars. De teams maken me niet zoveel uit maar ik bedoel echt dat de World Rally Cars helemaal weg gaan. Want ik zou later <<-- als ik gr00t ben

zou ik ook willen navigeren. Ik heb gelukkig de kennisen die in de Rally ''wereld'' zitten dus ik maakte me al zorgen dat ik ALS ik OOIT zover mocht komen om in zo'n WRC te zitten dat ze dan dan al lang verdwenen waren. Maarjah. Dromen he..

zal waarschijnlijk toch nooit gebeuren maar ff om bij t onderwerp te blijven. Maar als ik berichten enzo lees op internet over de S2000 en dat sommigen fabriek teams er veel intersse voor hebben zulle wel over stappen naar zo'n compacte Rally auto ( Ik hoop het van niet) Maar als ik het zo lees wat u schrijft vindt ik het wel een goeie zaak een mix van S2000 en WRC's vindt ik zelf ook niet mis
Mvg