Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ach, een beetje zilvergrijs met oranje kan niet schaden...
Mark Verhoeven schreef:dan komt ie wel via Subaru DE en dus via de Cosis dealers!
Mark Verhoeven schreef:Milieu problemen??? "Dat ding" wordt ook in Californië geleverd, volgens mij zijn er nergens strengere milieueisen dan daar...
Mark Verhoeven schreef:Autovisie kwam ook al met het lulverhaal dat er geen WRX zou komen... De WRX is nog zo'n beetje de enige uitvoering van de Impreza die verkocht wordt hier... Die ga je toch niet laten vallen!
Mark Verhoeven schreef:P.S. Hoorde ook al wat van 35 k EUR voor de WRX............

Mark Verhoeven schreef:EVO X wordt weer duurder! De STi verwacht ik niet... (die is al MEER dan duur genoeg!!!)![]()
Als je de WRX op deze foto ziet, met een ander grilletje en dikkere wielen, oogt ie zo verkeerd nog niet. Da's mijn mening, ik moet toch Subaru een beetje promoten hier...![]()
![]()
Ton Van Spanje schreef:Wat is dat toch? Zo'n Impreza, net als een Lancer, is in basis een verschrikkelijk lelijke, saaie auto om te zien, maar als ik lees hoeveel mensen er idolaat van zijn.....
Mark Verhoeven schreef:EVO X wordt weer duurder! De STi verwacht ik niet... (die is al MEER dan duur genoeg!!!)![]()
Mark Verhoeven schreef:Als je de WRX op deze foto ziet, met een ander grilletje en dikkere wielen, oogt ie zo verkeerd nog niet.
Mark Verhoeven schreef:Da's mijn mening, ik moet toch Subaru een beetje promoten hier...![]()
![]()
tsja, wat moeten we daar nou van zeggen?mastersevius schreef:De onderstaande link geeft een persbericht weer, met daarbij 2 plaatjes van de mogelijke nieuwe rally subaru
http://www.therallysite.com/index.php?o ... 4&Itemid=1
Ton Van Spanje schreef:Wat is dat toch? Zo'n Impreza, net als een Lancer, is in basis een verschrikkelijk lelijke, saaie auto om te zien, maar als ik lees hoeveel mensen er idolaat van zijn.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten