Nieuwe Impreza WRX ‘gelekt’

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Patmeister » vr aug 31, 2007 17:30

Zag net de non-turbo op Schiphol rijden (Blauw), niet echt top overigens..
Patmeister

Berichtdoor John » vr aug 31, 2007 17:57

Ben er ook niet echt van onder de indruk, vooral die lachende grill. Mag wel wat heftiger.
John

Berichtdoor rally for ever » vr aug 31, 2007 20:13

Ach, een beetje zilvergrijs met oranje kan niet schaden...

:lol: :wink: :lol:

En eh, mooi overzichtje Mark.
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik die nieuwe toch eigenlijk best wel mooi vind. :oops: :? :oops: :wink: :lol:
rally for ever

Berichtdoor JosWRX » vr aug 31, 2007 22:34

Mark Verhoeven schreef:dan komt ie wel via Subaru DE en dus via de Cosis dealers!

De "mijne" is er helaas net mee gestopt. Die zag kennelijk meer brood in Fiat.

Mark Verhoeven schreef:Milieu problemen??? "Dat ding" wordt ook in Californië geleverd, volgens mij zijn er nergens strengere milieueisen dan daar... :?

Zonder meer.. ;) Alhier ging het, dacht ik, niet om problemen met het model zelf maar met een gemiddelde over alle modellen waaraan een merk zou moeten voldoen. En dat op Europees niveau. Althans, da's zo'n beetje de rode draad die door alle verhalen heenloopt.

Mark Verhoeven schreef:Autovisie kwam ook al met het lulverhaal dat er geen WRX zou komen... De WRX is nog zo'n beetje de enige uitvoering van de Impreza die verkocht wordt hier... Die ga je toch niet laten vallen!

Da's zo ongeveer de strekking van de opmerking die ik al bij de Autovisie-piepels had willen droppen (maar waarvan het nog niet gekomen is), ja.. ;-) 't Is hier HET volumemodel.

Mark Verhoeven schreef:P.S. Hoorde ook al wat van 35 k EUR voor de WRX............

Zo'n prijs ligt wel in de lijn van wat je mag verwachten, denk ik. Nieuwsgieriger ben ik nog naar de prijsstelling van de STI t.o.v. de Evo X. Als die laatste een beetje op hetzelfde niveau komt als de 9 dan ben ik erg benieuwd of Subaru die strijd nog aangaat.
JosWRX

Berichtdoor Mark Verhoeven » za sep 01, 2007 20:59

EVO X wordt weer duurder! De STi verwacht ik niet... (die is al MEER dan duur genoeg!!!) :evil:

Als je de WRX op deze foto ziet, met een ander grilletje en dikkere wielen, oogt ie zo verkeerd nog niet. Da's mijn mening, ik moet toch Subaru een beetje promoten hier... :roll: :wink:

Afbeelding
Mark Verhoeven

Berichtdoor rallyfan_17 » za sep 01, 2007 21:07

Mark Verhoeven schreef:EVO X wordt weer duurder! De STi verwacht ik niet... (die is al MEER dan duur genoeg!!!) :evil:

Als je de WRX op deze foto ziet, met een ander grilletje en dikkere wielen, oogt ie zo verkeerd nog niet. Da's mijn mening, ik moet toch Subaru een beetje promoten hier... :roll: :wink:

Afbeelding

zo wil ik hem ook wel hebbe :lol: :lol:
rallyfan_17

Berichtdoor Ton Van Spanje » za sep 01, 2007 21:09

Wat is dat toch? Zo'n Impreza, net als een Lancer, is in basis een verschrikkelijk lelijke, saaie auto om te zien, maar als ik lees hoeveel mensen er idolaat van zijn.....
Ton Van Spanje

Berichtdoor Mark Verhoeven » za sep 01, 2007 21:21

Ton Van Spanje schreef:Wat is dat toch? Zo'n Impreza, net als een Lancer, is in basis een verschrikkelijk lelijke, saaie auto om te zien, maar als ik lees hoeveel mensen er idolaat van zijn.....

Ach ja Ton, ik ken eigenlijk maar één mooie auto, maar daar heb ik ff het geld niet voor (over).......... (Aston Martin Vantage V8 )

Verder zijn alle auto's meer of minder aantrekkelijk. In het geval van een nieuwe Impreza, ben ik altijd blij als die niet spuuglelijk is. (net als het 2001 - 2002 model...)

P.S. Ik hou wel van saaie auto's en dan ook nog in een saaie kleur! (donker grijs metallic) 8) :wink: (deze kleur ook graag op de Aston!!!!!) 8)
Mark Verhoeven

Berichtdoor JosWRX » za sep 01, 2007 23:09

Mark Verhoeven schreef:EVO X wordt weer duurder! De STi verwacht ik niet... (die is al MEER dan duur genoeg!!!) :evil:

Denk dat ze dan beide te duur voor mij zullen uitvallen bij een volgende inruil. 't Zou dan weer een WRX worden, of (en daar ben ik ook erg benieuwd naar) de Lancer Ralliart..

Mark Verhoeven schreef:Als je de WRX op deze foto ziet, met een ander grilletje en dikkere wielen, oogt ie zo verkeerd nog niet.

Ja och, echt beoordelen kun je 'm toch pas als je 'm live ziet. And let's face it, bij elke modelwissel kwam er wel weer een golf van kritiek op het uiterlijk los. De discussie over het vermeende Seat-grilletje van het huidige model staat me nog vers bij de geest (persoonlijk vind ik het tcch wel de mooiste uitvoering van de NewAge-Impreza's).

Mark Verhoeven schreef:Da's mijn mening, ik moet toch Subaru een beetje promoten hier... :roll: :wink:

Ik doe gewoon mee. Daarom parkeer ik 'm ook zo vaak mogelijk ergens langs een proef... :P :lol: :wink:
JosWRX

Berichtdoor spookie » do sep 06, 2007 17:41

spookie

Berichtdoor barry » do sep 06, 2007 19:46

Ik vind de voorkant helemaal niet zo lelijk, heb wel eens impreza's gezien met een lelijker neus en dat is nog niet zo lang geleden.
barry

Berichtdoor mastersevius » do sep 06, 2007 21:43

De onderstaande link geeft een persbericht weer, met daarbij 2 plaatjes van de mogelijke nieuwe rally subaru

http://www.therallysite.com/index.php?o ... 4&Itemid=1
mastersevius

Berichtdoor Mitsufan » do sep 06, 2007 23:16

ik heb ut vaker gezegt, doe ut nu nog een keer; tis gewoon een Nissan Almera, met sportvelgjes :cry:
Mitsufan

Berichtdoor Bartrallyfan » vr sep 07, 2007 16:21

mastersevius schreef:De onderstaande link geeft een persbericht weer, met daarbij 2 plaatjes van de mogelijke nieuwe rally subaru

http://www.therallysite.com/index.php?o ... 4&Itemid=1
tsja, wat moeten we daar nou van zeggen?
Bartrallyfan

Berichtdoor Davekuh » vr sep 07, 2007 17:12

Ton Van Spanje schreef:Wat is dat toch? Zo'n Impreza, net als een Lancer, is in basis een verschrikkelijk lelijke, saaie auto om te zien, maar als ik lees hoeveel mensen er idolaat van zijn.....

Hoe ging dat ook alweer? iets van smaken en verschillende mensen. Of verschillende smaken en dezelfde mensen. Pfff..ik weet het niet meer... :roll: :wink:
Davekuh

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's